Mine områder
Hjelp

Fagkonferansen våren 2023 - er du klar?

av Monica Bremtun-Olaussen -

Nå nærmer endelig tiden seg for en faglig oppdatering på hva som skjer innenfor lønn og personal. Vi har satt sammen en spennende agenda der vi oppdaterer deg på siste nytt, samt har en gjennomgang av flere tidsaktuelle tema.

 

Hva skal vi snakke om?

Vårens agenda byr blant annet på

  • Nyheter 2023
  • Nytt - Ekstra arbeidsgiveravgift av inntekt over 750 000 kroner
  • Nye regler for innleie og heltidsnorm - hva betyr dette for arbeidsgiver?
  • Reise og diett - en oversikt over reglene
  • Ferie - kjente problemstillinger
  • Utbetaling av feriepenger og trekk for feriedager
  • Hvordan kjøre feriepengeutbetaling i Payroll, Visma Lønn, og Huldt og Lillevik
    • På konferansene på Skøyen vil det kun være gjennomgang av Payroll

Dette er en liten smakebit av agendaen. For å lese den fullstendige agendaen kan du klikke her.

 

Hvor treffer du oss?

Du kan enten være med på vår digital konferanse, eller møte oss på Skøyen på en av våre fysiske konferanser der. Merk at vi har begrenset med plasser på konferansene på Skøyen.

 

Dersom du deltar på konferansen på Skøyen, vil du også få tilgang til den digitale konferansen, samt opptaket av denne.

 

Både på den fysiske og den digitale konferansen så har du mulighet til å stille oss spørsmål gjennom hele dagen, og få svaret på akkurat det du lurer på.

 

Dato for konferansen

Digital konferanse

Konferanse på Skøyen

Både den digitale konferansen, og konferansen på Skøyen varer fra 09.00 - 15.30.

 

Pris

Den digitale konferansen koster 2950 kroner. Vi har Early Bird pris 2450 kroner ved påmelding innen 31 mars.

 

Konferansen på Skøyen koster 3450 kroner. Vi har Early Bird pris 2950 kroner ved påmelding innen 31 mars. Da får du også tilgang til den digitale konferansen, og opptak av denne.

 

Hvor kan jeg lese mer og melde meg på?

Du kan lese mer og melde deg på her.

 

Vi gleder oss til å se deg på konferanse!

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"