avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Visma Personvernhåndbok - hjelp med GDPR

Kirsti Eriksen

Et system for dokumentasjon av bedriftens behandling av personopplysninger

Bli forberedt på de nye personvernreglene som trer i kraft fra mai 2018. Med vår digitale personvernhåndbok får du oversikt og veiledning til hvordan du skal overholde de nye reglene. Et nettbasert system for dokumentasjon av dine rutiner for håndtering av personopplysninger.

Et krevende regelverk – vår digitale personvernhåndbok hjelper deg
Det krever ressurser å sette seg inn i de nye reglene, lage nye rutiner og lære opp ansatte. Våre juridiske eksperter har derfor laget en digital personvernhåndbok. Håndboka gir deg en oversikt over det nye regelverket, og veiledning om hva konkret bedriften må dokumentere.

Hva får jeg med den digitale personvernhåndboken?

• Et nettbasert system for dokumentasjon av dine rutiner for behandling av personopplysninger
  • En oversikt over områder som må gjennomgås og dokumenteres
  • Forklarende tekster
  • Maler for protokoll og rutiner
  • En oppdatert oversikt over gjeldende regelverk
  • System for å beskrive bedriftens egne rutiner og praksis

Pris på Visma Personvernhåndbok

Kr. 690,- per måned per firma (inkl. 3 adminbrukere)

Kr. 2000,- i oppstart inkludert en times veiledning og kvaliterskontroll

Avtaleperioden er 3 måneder og fornyes 3 måneder av gangen 

Brukervbeiledning Håndbøker.PNG

Prøv Visma Personvernhåndbok gratis i 7 dager 

Bestill Visma Personvernhåndbok

2 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Er det mulig å få dette med forhånds utfylte eksempler?

Hei

Håndboken inneholder en veiledning til områder som bedriften må gå igjennom og dokumentere. I tillegg finnes det en rekke maler som er delvis fylt ut. Håndboken gir deg en struktur så det er enklere for bedriften å starte og vedlikeholde arbeidet med sin rutiner. Ved kjøp av håndboken får du en oppstarts- og veiledningstime med en av våre jurister, som også gir deg eksempler på hvordan du kan jobbe videre. 

Mvh Kirsti