Mine områder
Hjelp

Kurs -Min Barnehage-app for ansatte og foresatte

av brita_bollum

Har din kommune allerede bestilt Min Barnehage-appen, men enda ikke kommet i gang? Er du kommunens systemansvarlig eller barnehageadministrator for Visma Flyt Barnehage, og ønsker bedre innsikt i appenes innhold og funksjonalitet? 

Da er dette kurset skreddersydd for deg! Vi ønsker å motivere og hjelpe dere til å komme i gang med bruk av appen, og vi ønsker å bidra til at dere kan ha best mulig utbytte av løsningen.

Kurset finner sted Tirsdag 14. februar kl.12.30 til 14.00.

Kurs er beregnet for KommuneAdmin og Barnehageadmin

Vår fagkonsulent, Brita Bollum, har lang erfaring og kompetanse på effektiv onboarding og bruk av Min Barnehage, og vil fortelle mer om hvordan dere enkelt kommer i gang med bruk av appene. Hun vil og gi en grundig demo av innhold og funksjonalitet som finnes i appene.

Agenda på kurset blir som følger:

• Demo av innhold og funksjonalitet i appene
  • Informasjon om nødvendige forberedelser 
  • Interne rutiner for bruk av appen
  • Tips til hvordan komme i gang med app for ansatte
  • Tips til hvordan komme igang med app for foresatte

Påmelding til kurset finner dere her.

Om appen

Min Barnehage for ansatte og foresatte, inneholder rik og essensiell funksjonalitet for en forenklet og effektiv barnehagehverdag. Over 150 kommuner har i løpet av det siste året tatt appene i bruk, og tilbakemeldingene er at appene er intuitive og at det er enkelt å komme i gang.

Min Barnehage gir deg tilgang til å håndtere meldinger, fravær, samtykker, kalender, telleliste, soveliste, dagbokposter, helseinformasjon med mer direkte i løsningen. Via appen får du alt du trenger rett på mobil, samtidig får du med tilgang til app, utvidet funksjonalitet i webgrensesnittet på Visma Flyt Barnehage. Appen sikrer god oppfølging rundt barnet, og trygg og enkel samhandling med foresatte.

Mer informasjon om Min Barnehage-appen finner du her.