for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Har din kommune allerede bestilt Min Barnehage-appen, men enda ikke kommet igang? Er du kommunens systemansvarlig eller barnehageadministratorer for Visma Flyt Barnehage, og tenker at det er omfattende eller vanskelig å komme igang med bruk av appen?
Da er dette kurset skreddersydd for deg! Vi ønsker å motivere og hjelpe dere til å komme i gang med bruk av appen. Derfor arrangerer vi nå et kurs for å motivere og inspirere slik at dere får mest mulig ut av et verktøy som vil gjøre hverdagen bedre og enklere for både foresatte og ansatte barnehagene.
Kurset finner sted Tirsdag 31.august klokken 13.00 og varer i cirka en og en halv time. Vår fagkonsulent, Brita Bollum, har lang erfaring og kompetanse på effektiv onboarding og bruk av Min Barnehage, og vil fortelle mer om hvordan dere enkelt kommer i gang med bruk av appen.
Agenda på kurset blir som følger:
Påmelding til kurset finner dere her.
Min Barnehage-appen for ansatte og foresatte, inneholder rik og essensiell funksjonalitet for en forenklet og effektiv barnehagehverdag. Over 100 kommuner har i løpet av det siste året tatt appene i bruk, og tilbakemeldingene er at appene er intuitive og at det er enkelt å komme i gang.
Min Barnehage gir deg tilgang til å håndtere meldinger, fravær, samtykker, kalender, telleliste, soveliste, dagbokposter, helseinformasjon med mer direkte i løsningen. Via appen får du alt du trenger rett på mobil, samtidig får du med tilgang til app, utvidet funksjonalitet i webgrensesnittet på Visma Flyt Barnehage. Appen sikrer god oppfølging rundt barnet, og trygg og enkel samhandling med foresatte.
Mer informasjon om Min Barnehage-appen finner du her.
Ikke glem å meld deg på kurset!
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.