for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Enklere hverdag for alle
Etter flere tilbakemeldinger fra kundene våre har vi nå fått på plass tilgang til “Min Barnehage” appen for de private barnehagene i kommunen. For dere i kommunen betyr dette, at dere nå kan være sikre på at alle barn og hjem har samme mulighet til økt kommunikasjon med barnehagen. Dette vil redusere forskjellene mellom kommunale og private barnehager og alle foresatte har nå samme forutsetninger for å ha god kommunikasjon mellom barnehagen og hjemmet. Appen vil inneholde samme funksjonalitet med samme grensesnitt hos brukeren, uavhengig om barnet går i privat eller kommunal barnehage.
Hvordan komme i gang
For å komme i gang må dere avklare med de private barnehagene om de skal over på “Min Barnehage” appen. Da signerer vi i Visma en kontrakt med kommunen som avtalepart, hvor kommunen deretter viderefakturerer de private barnehagene i kommunen. Her kan kommunen få samlet alle barnehagene under samme teknologiske tak, uten at det koster kommunen en krone ekstra å inkludere de private barnehagene. Når dette er på plass avtaler vi oppstart som inkluderer prosjektledelse og opplæring av de nye barnehagene som får tilgang til “Min Barnehage” appen. Alt er klart fra vår side og det er kun det formelle som må på plass før alle barnehagene i kommunen kan ta i bruk “Min Barnehage” appen.
Ønsker du mer informasjon eller å komme i gang? Ta kontakt med Simon Eriksson på simon.eriksson@visma.com eller telefon 94287986
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.