for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi begynner å nærme oss fagdagene for Flyt Skole og Sikker Sak og i den anledning er agendaene nå klare! Vi håper du har hatt en fin start på det nye året, og er klar for alt som kommer i 2025!
Vi ser frem til to innholdsrike og sosiale fagdager i Molde og Oslo i mars. Agendaene er klare og du kan blant annet forvente innhold om:
Det blir som alltid også satt av tid til å snakke om tips og triks. Samtidig er fagdagene en unik mulighet til å treffe andre brukere av løsningen og høre om deres erfaringer, samt bygge nettverk på tvers av kommuner. Visma Flyt stiller med erfarne fagkonsulenter som vil lede fagdagene.
Målgruppe? Fagdagene er for systemadmin: fra nybegynnere til avansert. Merk deg at Kommuner/privatskoler som ikke benytter Sikker Sak vil bli ivaretatt med innhold knyttet til Flyt Skole.
Tidspunkt? Begge fagdagene varer fra kl. 09:30 - 15:00.
Vi har tidligere arrangert lignende fagdager for Flyt Timeplan og her er en av tilbakemeldingene vi fikk: “Veldig godt å få satt av en hel dag til dette. Også fornuftig å treffe andre folk som driver med det samme. Jeg opplever at det er betryggende å bli kurset av folk som vet hva de driver med.”
Vi ønsker derfor å gjennomføre lignende fagdager for brukere av Flyt Skole og Sikker Sak. Som en start kommer vi til Molde og Oslo, men håper vi kan utvide til flere lokasjoner på sikt.
Trykk her for å lese mer og melde deg på!
Spørsmål? Ta kontakt med event@visma.com
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.