for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Det er med stor glede vi endelig kan dele to nye foredrag i programmet. Vi er så heldige at vi har fått med oss to bidrag som vi både gleder oss til å høre i november og har gledet oss til å dele med dere.
Hvor er mine brødre - et prosjekt i regi av Alexander Angeltvedt og Sahaya Kaithampillai ved OsloMet. Målet med prosjektet er å få flere med flerkulturell bakgrunn til å se mulighetene innen høyere utdanning og særlig til utdanning innen omsorg, som f.eks barnehagelærere og lærere. Til Community Live kommer de med foredraget Innenforskap skapes i barnehagen, som handler om at mangfoldet og forskjellene i samfunnet vårt gjenspeiler seg i barnehagene, da de aller fleste barn i Norge går i barnehage. Hvordan kan barnehageansatte være gode rollemodeller og hjelpe barna på best mulig måte?
Vi har også fått med oss Kirsti Skogsholm, moren til Mina og Mille. Hun forteller oss historien om hvordan to unge liv gikk tapt i et system der ingen tok det overordnede ansvaret. Hvorfor klarte ingen å hjelpe Mina og Mille? Hva må vi gjøre annerledes i morgen? Dette er en vekker for alle som jobber med barn, unge eller familier med sammensatte behov. Med fokus på at vi sammen kan finne kraften til å gjøre en forskjell.
Trykk her for mer info og påmelding
Spørsmål kan rettes til event@visma.com
Håper vi ser deg i november!
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.