avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Det nærmer seg ferietid og utbetaling av feriepenger

av Vegard Øfstaas (Oppdatert ‎29-05-2019 09:19 av Vegard Øfstaas VISMA )

Korrekte feriepenger er viktig både for den som skal motta og den som utbetaler, og om det i tillegg rapporteres riktig blir forhåpentligvis alle fornøyde. Ofte kommer det også opp ulike spørsmål rundt reglene for ferieavvikling, og vi har flere ulike kurs som gir deg svarene du trenger i forbindelse med ferieavvikling og feriepenger. 

Huldt & Lillevik Feriepenger

På dette klasseromskurset lærer du korrekt håndtering av feriepenger i Huldt & Lillevik Lønn. I tillegg får du en gjennomgang av reglene i forbindelse med utbetaling av feriepenger.

Les mer om Huldt & Lillevik Feriepenger 

Vi har også to nettkurs for deg som bare ønsker en liten oppfriskning av hvordan du kjører ferieoppgjøret i Huldt & Lillevik Lønn

Ønsker du kun en oppdatering på regelverket rundt ferie og feriepenger har vi både et nettbasert kurs, og et webinar som tar for seg dette.

• Nettkurs: Ferie - kjente utfordringer
    • Dette er et rent regelkurs med gjennomgang av kjente utfordringer i forbindelse med ferielovens regler om feriefritid og feriepenger

Ferie og feriepenger er også en del av agendaen på  Lønnsforum vår, hvor du i tillegg til kan få med deg flere andre aktuelle lønnsrelaterte tema.

Les mer om Lønnsforum vår 2019 - Huldt & Lillevik Lønn 

Vi ønsker alle en god feriepengekjøring!

4 Kommentarer
Hilde Andersen2
CONTRIBUTOR ***
av Hilde Andersen2

Grunnbeløp 2019

Er grunnbeløpet  pr 1. mai 2019 ikke klart?

Ikke fått varsel fra Visma vedr. dette....?

Har kjørt feriepenger, men vi begrenser  ved 6 G, så det har kanskje ingen betydning at jeg ikke har lagt inn det nye grunnbeløpet for de over 60 År?

Laila Albæk Møinichen
CONTRIBUTOR *
av Laila Albæk Møinichen

Hei 

Det var på "podkasten" her om dagen. Da sa de 99.858,-

av Elin Hammerud
Hilde Andersen2
CONTRIBUTOR ***
av Hilde Andersen2

takker:-)

Er så vant med varsel eller e-poster fra dere vedr. nye oppdateringer osv..

Derfor har det gått meg forbi 🙂