avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Over 1400 har sikret seg plass på høstens Lønnsforum - ses vi?

Kirsti Eriksen

Vi har gjennomført de første Lønnsforumene med stort engasjement og mange spørsmål.

Noe av det kundene spør om er:

• Jeg har byttet fra organisasjonsnummer til virksomhetsnummer på de ansatte, men ikke fulgt den nye rutinen. Må jeg gjøre alt på nytt?
  • Hvis jeg har innrapportert feil ved overgang til nytt år - hvilke konsekvenser får det for oss som arbeidsgiver og den ansatte? Må jeg korrigere?
  • Må vi innføre utvidet antall egenmeldingsdager ved egen sykdom?
  • Hvor lenge kan vi lagre lønnsdokumentasjon ift GDPR?
  • Kan vi slette eller sette begrensninger i antall avspaseringstimer som overføres til neste år?
  • Hva gjør vi med utbetaling av feriepenger, når ansatt har kildeskattekort i år, men ordinært skattekort neste år?
  • Gjelder personalrabatt i konsern? Når arbeidsgiver ikke omsetter varen/tjenesten, men et annet selskap i konsernet gjør det!
Ved å delta på Lønnsforum høst gir vi deg svar på alle disse spørsmålene. Du får en oppdatering på regler innenfor lønn, skatt og personal med hovedfokus på årsskifte. I tillegg får du en oppdatering på hva som er viktig å tenke på for å få en riktig og effektivt årsavslutning i Huldt & Lillevik Lønn.

På Lønnsforum høst vil du møte tre fantastiske kursledere som sitter på hver sin unike fagkunnskap. De står klare til å hjelpe deg i møtet med endringene innenfor lønnsområdet, og gir deg verktøyene du trenger for å gå trygt inn i 2020.

Les mer om Lønnsforum høst - Huldt & Lillevik Lønn og meld deg på »HLLF.PNG

Vi gleder oss til å møte deg ett av disse stedene:

Gardermoen 28. - 29. november
Kristiansand 12. - 13. november   
Lørenskog 14. - 15. november
Trondheim 5. - 6. november

Timer til godkjenningsordningen

Regnskapsfører:

Dag 1: 4 timer Skatterett/avgiftsrett og 3 timer Rettslære.

Dag 2: 7 timer Annet

Revisor:

Dag 1: 2 timer Skatterett og 5 timer Annet.

Dag 2: 7 timer Annet