Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

En enklere hverdag etter overgang til Visma eAccounting

Emilie Røed
Møt Geir, en daTax- kunde igjennom åtte år som deler sine erfaringer om overgangen til Visma eAccounting.

Fra daTax til Visma eAccounting

Geir A. Jacobsen driver et enkeltmannsforetak som diplomert Massør/Muskelterapeut. Foretaket ble etablert i 2007, og Geir jobber i dag primært på en klinikk i Sandvika med syv kolleger i et felles terapautmiljø. Kundesegmentet kommer fra områdene; Drammen, Asker & Sandvika/Bærum og Oslo Vest. Nettadresse: www.eurekasandvika.no og www.muskelterapeutene.no.

Fikk hjelp og kom godt i gang

Geir har brukt Mamut daTax i 8 år før han nylig gikk over til den nettbaserte oppfølgeren Visma eAccounting. Geir forteller at han kviet seg litt til overgangen til noe nytt ettersom han har brukt samme regnskapssystem over såpass lang tid. Tilbud om gratis hjelp til overgangen, motiverte og positive selgere og supportpersonell gjorde at han til slutt tok steget med å gå over. 

“Jeg fikk profesjonell og rask hjelp til overføring av kundeporteføljen og produktregisteret. Dette gikk merkbart raskt og uten komplikasjoner! Jeg kunne bruke Visma eAccounting umiddelbart, basert på "gamle" Mamut daTax” forklarer Geir. 

Har fått en enda enklere hverdag 

Geir synes at brukergrensesnittet i Visma eAccounting er mer intuitivt i forhold til daTax. Visma eAccounting gir ham en god oversikt over bilag og fakturaer, og en enkel oversikt på startsiden. I tillegg har Geir erfart at det går raskere å fakturere - da blant annet fakturaene sendes direkte fra systemet per epost ved et klikk. Han har også oppdaget mobilappen som gjør at han kan ta bilde av alle kvitteringer og sende de rett til regnskapet for bokføring. På denne måten har hverdagen blitt forenklet både i bruk av løsning samt tidsbesparelser på daglige rutiner.  

“Så langt har det daglige arbeidet i Visma eAccounting (sammenlignet med daTax) gått over all forventning! Det at Visma eAccounting er så enkelt å bruke, samt rask respons fra supportpersonell når jeg lurer på noe, gjør at jeg kan anbefale denne løsningen til andre som har ikke kommet i gang enda med overgangen fra daTax til Visma eAccounting”, avslutter en fornøyd Geir. 

Ønsker du å komme i gang med overgangen fra daTax til Visma eAccounting men er usikker på hvordan?

Avtal tid med oss så vi hjelper deg mer enn gjerne - selvfølgelig helt gratis!