Mine områder
Hjelp

Alle kurs på nett frem til sommeren - i trygge omgivelser

av Anonymous (Oppdatert ‎01-04-2020 17:26 ( )

Våre kurs gjennomføres som vanlig frem til sommeren - men digitalt. Slik at du kan delta i trygge omgivelser hjemmefra.

 

Ved å delta på online-kurs får du et like bra utbytte som om det ville vært et fysisk kurs, det samme gode innholdet som presenteres på en enkel og lettfattelig måte av våre dyktige foredragsholdere.

Det kan til og med være ganske gøy 🙂

 

Over 800 deltakere i mars

Våre online-kurs har hatt rekordmange deltakere i mars og vi har fått meget gode tilbakemeldinger så langt.

 

Hva er et online-kurs?

Med online-kurs mener vi at du kan sitte hjemme og følge kurset i nettleseren eller på mobilen din. Online-kursene tilbys gjennom Webinar og nettkurs.

 

Som deltaker på Webinar får du en påloggingslenke fra GoToWebinar på mail, og kobler deg opp via nettleseren eller mobilen din. Derfra følger du kurset som “vanlig”. Du får god informasjon i forkant, og det er enkelt å komme i kontakt med oss dersom du har problemer.

 

Nettkurs fungerer omtrent på samme måte som et Webinar. Her logger du inn på en webportal med nødvendig informasjon sendt personlig til deg via mail.

 

Fordeler med Webinar

  • Underveis i Webinar har du mulighet for både dialog med kursleder, og du kan stille spørsmål via chat.
  • Vi tar opptak av alle webinarer for oppslag og repetisjon.
  • Som med andre fysiske kurs, blir det selvfølgelig pauser og avsatt tid til lunsj i løpet av dagen.

Fordeler med Nettkurs

  • Du kan se nettkurs når som helst og hvor som helst bare du har nettilgang.
  • Du vil har tilgang til kurset 6 måneder.
  • Nettkurs kan brukes for repetisjon og oppslagsverk.

 

Det er enkelt å delta digitalt - så benytt muligheten til kompetanseheving nå!

 

Se oversikt over alle kurs du kan delta på >>


Uttalelse fra kunde som har deltatt på Webinar i mars

"Jeg er veldig fornøyd med at jeg valgte dette kurset, veldig fornøyd med foredragsholder, og veldig fornøyd med at vi fikk gjennomført det i disse hjemmekontortider".

 

Diana Schart, adm.sekretær i Institutt for gruppeanalyse og gruppepsykoterapi.

Diana har deltatt på Excel videregående kurs.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"