Mine områder
Hjelp

Nytt regnskapfaglig kurs

av Kirsti Eriksen

Det er med stor glede vi introduserer vårt nye regnskapskurs “Regnskap videregående”
De som har deltatt på vårt mest populære kurs “Grunnkurs i regnskapsføring”, har lenge ønsket seg mer.
“Jeg vil lære mer” , har vært den gjennomgående tilbakemeldingen etter dette populære 5-dagers grunnkurset, så nå er videreføringen her. Og klart du også kan delta dersom du har jobbet med regnskap og ønsker mer kunnskap og å ta et større ansvar.

 

Målsetningen med “Regnskap videregående” er å kvalifisere regnskapsmedarbeideren for selvstendig å kunne gjøre riktige og gode vurderinger i daglig regnskapsføring og periodeavslutning.

 

  • Kurset består av en faglig del med fokus på lovhenvisninger, -forklaringer og konkrete og praktiske føringsprinsipper og -standarder. Vi bruker praktiske eksempler og oppgaver, for å bedre læringsutbytte og gjøre det mer spennende.
  • Du vil bli kjent med regnskapet og materialet fra en fungerende bedrift, og et nettbasert oppslagsverk for regnskap.
  • I den andre praktiske delen av kurset vil vi bruke et regnskapsprogram, for å løse den daglige praktiske regnskapsføringen, inklusive periode-/årsavslutning.

Kurset varer i 5 dager fra kl. 09:00-15:00. Deltagelse forutsetter at du kan grunnleggende regnskapsteori, og eventuelt har deltatt på kurset “Grunnkurs i regnskapsføring”, eller tilsvarende.

 

Våre kursledere Ola Bergstad og Anders Bjerck Hansen håper å se deg.

Første kursadato er: 27.11 - 01.12.2017
Pris: 14 900 kr
Sted: Visma-huset på Skøyen.

 

Se alle fagkurs i regnskap og økonomi

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"