Mine områder
Hjelp

Nyheter i Visma Byrå (Oktober 2017)

av Andre Hellesvik (Oppdatert ‎13-10-2017 09:58 av Andre Hellesvik VISMA )

Ny tjeneste - Visma Byrå Periode & År

De er nå mulig å aktivere nye tjenester, Visma Byrå Periode & År, under arkfanen Samarbeid på en kunde.

Visma Byrå Periode & År er en nettbasert tjeneste for regnskapsbyrå som hjelper deg å øke effektiviteten og lønnsomheten ved å få en jevn fordeling av arbeidsmengden. Automatiserte kontroller og avstemminger gjennom året vil hjelpe deg å oppnå høyere kvalitet i den finansielle rapporteringen til dine kunder. Første versjon har støtte for små AS og har integrasjon mot Visma eAccounting og støtte for filimport via SIE4-formatet. I denne første versjonen kan du avstemme regnskapsår som starter 01.01.2017. Det betyr også nystartede selskap så lenge regnskapsår er satt til 01.01.2017 i Visma eAccounting. Avvikende regnskapsår vil det komme støtte for senere.

Les mer om hvordan du kommer i gang med tjenesten i Hvordan aktiverer jeg Visma Byrå Periode & År på en kunde?

17 10 Visma Byrå Periode & År.JPG

Ny variant - Visma Økonomioversikt Starter

Visma Økonomioversikt Starter er en gratis og forenklet versjon av Visma Økonomioversikt. Den nye varianten inkluderer presentasjon av viktige tall ved hjelp av forhåndsdefinerte grafer, resultat- og balanserapporter, samt mulighet for utskrift av grafer og rapporter til PDF.17 10 Visma Økonomioversikt Starter.JPG

Nye snarveier

Det har kommet nye svarveier i menyen øverst til høyre i Visma Byrå. Bruk snarveiene til å administrere firma- og brukerinnstillinger.17 10 Visma Byrå Høyremeny.JPG

Forbedring - Lagre utvalg i rapporter

Hvis du gjør et utvalg i rapporter, så vil dette nå bli lagret for den spesifikke rapporten og brukeren.

Forbedring - Meldinger for siste fakturatilfelle for utlegg

Du vil nå motta en melding når det gjenstår kun et fakturatilfelle for gjentakende utlegg i Visma Byrå.

Les mer i Min startside.17 10 Visma Byrå Menylinje.JPG

Nyheter Visma eAccounting - Oktober 2017