for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ny tjeneste - Visma Byrå Periode & År
De er nå mulig å aktivere nye tjenester, Visma Byrå Periode & År, under arkfanen Samarbeid på en kunde.
Visma Byrå Periode & År er en nettbasert tjeneste for regnskapsbyrå som hjelper deg å øke effektiviteten og lønnsomheten ved å få en jevn fordeling av arbeidsmengden. Automatiserte kontroller og avstemminger gjennom året vil hjelpe deg å oppnå høyere kvalitet i den finansielle rapporteringen til dine kunder. Første versjon har støtte for små AS og har integrasjon mot Visma eAccounting og støtte for filimport via SIE4-formatet. I denne første versjonen kan du avstemme regnskapsår som starter 01.01.2017. Det betyr også nystartede selskap så lenge regnskapsår er satt til 01.01.2017 i Visma eAccounting. Avvikende regnskapsår vil det komme støtte for senere.
Les mer om hvordan du kommer i gang med tjenesten i Hvordan aktiverer jeg Visma Byrå Periode & År på en kunde?
Ny variant - Visma Økonomioversikt Starter
Visma Økonomioversikt Starter er en gratis og forenklet versjon av Visma Økonomioversikt. Den nye varianten inkluderer presentasjon av viktige tall ved hjelp av forhåndsdefinerte grafer, resultat- og balanserapporter, samt mulighet for utskrift av grafer og rapporter til PDF.
Nye snarveier
Det har kommet nye svarveier i menyen øverst til høyre i Visma Byrå. Bruk snarveiene til å administrere firma- og brukerinnstillinger.
Forbedring - Lagre utvalg i rapporter
Hvis du gjør et utvalg i rapporter, så vil dette nå bli lagret for den spesifikke rapporten og brukeren.
Forbedring - Meldinger for siste fakturatilfelle for utlegg
Du vil nå motta en melding når det gjenstår kun et fakturatilfelle for gjentakende utlegg i Visma Byrå.
Les mer i Min startside.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.