Mine områder
Hjelp

E-post tekst med faktura, lønnslipp, bestilling etc.

av Hilde Engelstad Haakonsen (Oppdatert ‎29-12-2021 12:27 av Hilde Engelstad Haakonsen VISMA )

Det er gjort endringer på tekstene som kan legges inn på E-post tekst med faktura, lønnslipp, bestilling og selvstendig næringsdrivende. Gjelder for versjon 16.10.
Teksten må hentes opp på nytt, da den ikke må inneholde mellomrom. Tidligere het det for eksempel <Faktura nummer>,  men nå heter det <Fakturanummer> uten mellomrom. 

Gå inn på System=>Vedlikehold=>Systemkoder og fanen e-post og sjekk hva som er lagt inn på de forskjellige feltene hos dere og hent det opp på nytt.

 

E-post.png

 

Sjekk alle alternativene slik at du får rettet på alle
Tekst i e-post med faktura
Tekst i e-post med lønnslipp
Tekst i e-post med bestilling
Tekst i e-post med Selvstendig næringsdrivende

 

E-post2.png

4 Kommentarer
Lucinda Bjørnset Reksten1
CONTRIBUTOR ***
av Lucinda Bjørnset Reksten1

Hei. Finner ingen måte å endre mal for epost som sender ordredokumentasjon på. Den undertegner med mitt namn. Skulle hatt firmaet sitt namn der i stedenfor.

 

 

av Pierre Reklev

Hei

 

Tenker du på denne:

 

PierreReklev_0-1642095685278.png

 

I såfall så hentes denne epostadressen fra brukeren som er pålogget Contracting:

 

PierreReklev_1-1642095733290.png

 

 

Ha en strålende dag videre! 😎

Lucinda Bjørnset Reksten1
CONTRIBUTOR ***
av Lucinda Bjørnset Reksten1 (Oppdatert ‎13-01-2022 18:52 av Lucinda Bjørnset Reksten1 )

Tenker på den ja. Men ikkje epost adressen. Signaturen - i ditt tilfelle system. Og ei ulempe at den undertegner med brukers navn.  Denne burde det også gå ann å lage mal på etter mitt syn. Eg sitter som ekstern regnskapsfører og sender ut desse. Så må korrigere så firmaets namn vises og ikkje mitt i dette tillfellet.

 

av Pierre Reklev

Da må du sende inn et endringsønske i menyen "Ideèr" øverst her inne på Visma Community.

Da vil produktansvarlig og utvikling se på dette sammen og se om det er noe de kan endre i en senere versjon av Contracting.

 

Ønsker deg en super kveld 😊

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"