Mine områder
Hjelp

Møt support-teamet på Visma Global

av Anonymous
Disse menneskene som yter brukersupport for Visma Global på epost og telefon. I år har de også fått en ny kanal å forholde seg til, Visma Community.

 

-        Jeg er teamleder for det som vi kaller for VAF supportsenter, forteller Dagfinn Løver.

VAF er platformen som Visma Global, samt alle tilstøtende produkter til Visma Global, er bygget på.

-        Det betyr Visma Global, Visma CRM, Visma Dokumentsenter, Visma Lønn, ERP POS, Visma Bizweb, Visma Severa og Visma Rapportering og Analyse, ramser Dagfinn opp.

Og dere gir brukersupport på alle?

-        På alle unntatt lønn, det er det et eget team som sitter med, forteller Dagfinn.

Noen i hans team har ansvar for support til forhandlere, mens Simen Veum og Reidun Mari Norstrand har ansvar for support til sluttkunde. De svarer på kundehenvendelser på telefon, e-post og nå også Visma Community.

Hva slags henvendelser får dere?

-        Vi får alle typer henvendelser, fra de som lurer på hvordan de utfører helt enkle oppgaver til meget komplekse problemstillinger. Vår kunder har veldig ulikt nivå, sier Simen.

Hva kan dere hjelpe med?

-        Dersom det er snakk om teknisk support, som oppgraderinger og lignende, så er det partnerne som tar seg av det. Det vi yter er support tilknyttet bruk av systemene.

I Visma Community legger de ut brukertips og svarer på forumtråder.

-        På Visma Community skal kundene enkelt kunne finne frem til relevant informasjon, sier Simen.VAF-teamet

Nina Lindgård Bredholt (til venstre) er en av flere som yter support til partnere/forhandlere, Dagfinn Løver er leder, mens Reidun Mari Nordstrand og Simen Veum yter brukersupport til sluttkunde.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"