Mine områder
Hjelp

Regnskapsforum Vår 2018 - fra manuelt til digitalt regnskap

av Kirsti Eriksen

Bilagsbehandling, er det de fleste regnskapsfører bruker mye tid på. På Regnskapsforum Vår 2018, vil vi se på hvordan vi kan flytte tid og fokus fra bilagsbehandling og betaling til økt fokus på analyse, kontroll og tiltak. I tillegg presenterer vi nyheter i siste versjonen av din Visma programvare og vi gjør et dypdykk på funksjonalitet og deler gode tips og triks.

 

På Regnskapsforum Vår 2018 får du demonstrert:

  • Autoverktøy, nyheter og gode rutiner for automatisering av bilagsbehandling og betaling
  • Nyheter, tips og triks i Visma Global
  • Praktisk regnskapsanalyse - for økt regnskapsforståelse

Det skjer store endringer i oppgavene til regnskapsføreren, og det skjer selv om du er med eller ikke. Bransjen går mot mer automatiserte prosesser som fjerner feilkilder og øker kvaliteten og effektiviteten. Regnskapsfører ser ut til å få en mer rådgivende rolle.

 

Hvorfor bør jeg delta?

  • Bli en mer verdifull medarbeider og ta kontroll over utviklingen av din rolle
  • Få mer interessante arbeidsoppgaver
  • Hold deg oppdatert på det som skjer innen ditt fagfelt

Morgendagens regnskapsfører ser fremover, ikke bakover. Delta på Regnskapsforum Vår 2018!

Delta i Oslo: 12. april eller 26. april

Pris: kr 2950,-

Sted: Visma-huset Skøyen, Oslo

 

Delta via live sending fra din arbeidsplass: 26.april 

Pris: kr. 2450,- 

 

Etterutdanning

Visma Software har vurdert konferansen til følgene etterutdanning:

For regnskapsfører: 2 timer Bokføring, 2 timer Regnskapsførerregelverket og god regnskapsføringsskikk, 2 timer Andre fagområder

For revisor: 6 timer Andre fagområder

 

Les mer om Regnskapsforum vår 2018 her!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"