Mine områder
Hjelp

Velger alltid Visma

av Anonymous
Susanne Dahl er 25 år og økonomisjef i SeeYou AS. -Jeg brukte Visma i min forrige jobb, og det første jeg gjorde i denne jobben var å bytte til Visma-systemer. For meg er Visma moderne og intuitive programmer, sier hun.

SeeYou AS er nordens største selskap innen Mystery Shopping. Susanne Dahl var bevisst på hva slags systemer hun ønsket seg da hun begynte i sin nåværende stilling hos SeeYou for litt over to år siden.
- Jeg brukte Visma i min forrige jobb. Derfor ønsket jeg å bruke samme systemene i denne jobben, sier hun.

 

Intuitive programmer

SeeYou er kunder av Visma Global og Visma Lønn, et kundeforhold de har hatt siden Susanne kom inn. Ved å ha både Visma Global og Visma Lønn nyter Susanne og SeeYou godt av å ha integrerte systemer. Dermed vil all data hun puncher inn i Visma Lønn kunne overføres automatisk til Visma Global og omvendt. 

- Jeg ønsket meg programmer som var gode men også intuitive. Jeg vil kunne søke å bruke hjelp-funksjonen for og kunne finne frem selv. Jeg liker Visma sine programmer både når det kommer til funksjonalitet og brukergrensesnitt, sier Susanne.

 

Det var under studiene hun ble overbevist

- Da jeg tok årsstudium i regnskap fikk vi utdelt demo versjon med Visma programvare som vi kunne bruke til studier for å øke forståelsen for både lønn og regnskap under studietiden. Dette var både bra for studentene og fikk mine øyne opp for programvaren, sier Susanne Dahl og avslutter.
- I min forrige jobb som Regnskapsansvarlig byttet jeg fra Huldt og Lillevik til Visma lønn, og nå vil jeg helst ikke bruke noen andre programmer i jobbsammenheng.

Er du kunde på Visma Global, men bruker ikke Visma Lønn?
Bli med på gratis presentasjon!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"