Mine områder
Hjelp

Visma Lønn versjon 17.10 er tilgjengelig under "Nedlastinger"

av Renate Martensson (Oppdatert ‎20-12-2022 15:10 av Renate Martensson VISMA )

Versjon 17.10 av Visma Lønn er tilgjengelig

Dette er en komplett versjon.

Les mer om endringene i dokumentet ”Nyheter og forbedringer” slik at du får med deg alle endringer og får fullt utbytte av våre nyheter. 

Husk også å lese eldre "Nyheter og forbedring" da F1 hjelp ikke er oppdatert.

Viktig info til kunder!

Til info så har ikke myndighetene ennå besluttet den nye ordningen med tanke på ekstra arbeidsgiveravgift. Den kommer først på nyåret. Dersom forslaget fra Skatteetaten ikke blir stående, kan det være at vi må ut med endringer. Det vil da bli laget en patch som vi legger ut informasjon om. Se mer i Nyhetsbrevet fra a-ordningen nederst på siden.

Hovednyhetene i denne versjonen er:

● Skattetabeller for 2023
● Endring av permisjonsbeskrivelser Altinn
● Arbeidsgiveravgift, 5% lønnstakere over 750 000 i lønnsinntekt
● Rapporteres som Økonomiske vanskeligheter

Du må ha min. versjon 16.10 for å kunne oppgradere til denne versjonen. Hvordan finne hvilken versjon som er installert.

MERK! 

• Du må ha minimum versjon VUD 17.10 og Visma Global 16.10 når du oppgraderer til Visma Lønn 17.10.
  • Du må ha minimum versjon 16.10 av RAC og 16.10 av Visma Global når du oppgraderer til Visma Lønn 17.10
  • RAC og DisplayName
    Benytter du RAC og DisplayName må du oppgradere til siste versjon av RacAdmin 17.10 og logge deg på RacAdmin før du logger deg på Visma Lønn 17.10.

Slik får du tilgang til versjonen: 

1.     Vær innlogget i Community
  2.     Klikk på "Nedlastinger" på høyre side på produktområdet ditt i Community
  3.     Klikk "Logg inn" på siden du kommer til.

Hvordan får jeg varsling om ny versjon?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"