Mine områder
Hjelp

Nye Webinar for deg som vil komme i gang med Periode og År

av Knut Lofsberg

Vi forsetter suksessen og setter opp flere Webinar for at du enklere skal komme i gang med Periode & År.

 

Ved siden av å svare på spørsmål du måtte ha, kommer vi også til å vise, masseoppretting av klienter og innhenting av fjorårsdata fra Finale, Total, og Altinn. Vi viser også hvordan du enkelt kommer i gang med brukeradministrasjon, slik at du enkelt og raskt kommer i gang med den daglige bruken av systemet. Vi viser også hvordan du kommer i gang med skattemeldingen for ENK.

 

Webinaret fungerer som spørretimer for deg som bytter fra Finale eller Total Årsoppgjør til Visma Periode & År. Sitter du med spørsmål som du ønsker å få besvart under en spørretime? Meld deg på tidspunktet som passer deg best.

 

Webinarene kjøres fra vår nye læringsplattform Visma Learning Universe. Hvor det også er tilgjengelig splitter nye brukerkurs om Visma Periode og År.

 

Vi har satt opp følgende nye datoer i april: (flere datoer frem mot sommeren kommer)

 

11. April 2023 10:00-10:40

 

18. April 2023 10:00-10:40

 

Meld deg på aktuelt Webinar for den dagen som passer best for deg vi denne linken. 

 

Etter du har meldt deg på går du til "Mine kurs og læringsplaner" og velg webinaret du har meldt deg på. Her har du mulighet å fylle ut kommentarfeltet med dine spørsmål som kursholderne vil besvare underveis i webinaret.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"