avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Viktig informasjon: endring i oppsett av Google Maps

(updated by Emilie Røed VISMA ‎26-10-2018 10:27 )
Ditt Google Maps-element må oppdateres

Google har gjort store forandringer i håndteringen av Google Maps. Hver enkelt bruker må nå ha en egen unik Google Map API-nøkkel.

På bakgrunn av dette vil nåværende Google Maps-element bli fjernet fra dine websider mandag 29. oktober, og du må derfor legge til elementet på nytt. Om du ønsker å fortsette å bruke Google Maps må du registrere en konto for Google Maps for å få din unike API-nøkkel.

Det nye elementet vil være tilgjengelig fra og med 29. oktober. Når du legger til Google Maps-elementet på siden igjen, klikker du på Rediger Google Maps. Instruksjoner og mer informasjon om hvordan du henter API-nøkkel og oppretter din Google-konto finner du under fanen Google Maps API-nøkkel

2 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Hei. Jeg har en google konto, hva må jeg gjøre for å finne denne API nøkkelen ? Eller må jeg registrere en helt ny konto ? Setter pris på tilbakemeldinger. Mvh Siw 

Hei Siw,

Du skal fint kunne benytte din Google-konto. Du kan lese litt mer her om hvordan du enkelt kan finne frem til din API-nøkkel: https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/get-api-key

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support