avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Informasjon om modulen "Visma Integrasjon (API)"

av JanHelgeEikrem (Oppdatert ‎17-12-2020 10:48 av JanHelgeEikrem VISMA )

Vi vet at integrasjoner er viktig for deg som driver bedrift og ser verdien av at systemer kan snakke sammen. Vi legger ned mye tid og ressurser i å vedlikeholde og tilrettelegge for nye og verdiskapende integrasjoner for våre kunder. Vårt økosystem består i dag av integrasjoner til over 100 ulike aktører, og mange flere spennende integrasjoner kommer i tiden fremover. 

Fra 2021 blir integrasjoner en betalt tilleggsmodul som koster kr 59,- per måned. Man kan ha så mange integrasjoner man ønsker for denne prisen. Nye kunder betaler for integrasjoner fra 4.januar 2021, mens eksisterende kunder blir belastet for integrasjoner etter 1.april 2021 ved fornyelse av avtalen på Visma eAccounting. Modulen heter “Visma Integrasjon (API)” og aktiveres i systemet under UtvidelserAktive integrasjoner vil fortsette som før, du trenger ikke foreta deg noe. 

Noen integrasjoner vil fortsatt være gratis. Disse krever ikke aktivering av modulen “Visma Integrasjoner (API)” og kan fortsatt benyttes uten kostnad, mot alle versjoner av Visma eAccounting. Under følger en oversikt over hvilke integrasjoner dette gjelder:

Årsoppgjør system:

• Visma Periode & År
  • Finale
  • Maestro
  • Total Årsoppgjør
  • Wolters Klüver
  • Sticos

Rapporterings system fra:

• Aider
  • BDO
  • Prisolve
  • OneStopReporting

Øvrige:

• Bankintegrasjon*
  • iZettle*
  • KlubbAdmin - Norges Idrettsforbund*
  • Havneweb

* krever versjonen Visma eAccounting Smart, eller -Pro.

Se komplett oversikt over de mer enn 100 ulike integrasjonene til Visma eAccounting, her.

Har du spørsmål vedrørende ditt firma, ta kontakt med oss på support@eaccounting.no

6 Kommentarer
gretheM
CONTRIBUTOR **
av gretheM

Hei,

Jeg regner med at kunden får beskjed om dette direkte også ?

av JanHelgeEikrem

Hei @gretheM,

Ja, alle kunder med aktive integrasjoner som faller inn under betalte tilleggsmodul etter 1.april får informasjon om dette i egen e-post i dag 16.desember. I tillegg er det sendt ut en egen e-post med informasjon om dette til alle våre samarbeidende regnskapskontor. 

Jan Olav Lohne1
CONTRIBUTOR ***
av Jan Olav Lohne1

Hvordan deaktiverer jeg API-modulen? Jeg ønsker ikke å benytte denne etter at denne får en egen kostnad på 708 kr/år (prisøkning på 33% av lisensen på Visma eAccounting Smart).

Tuan Tran
CONTRIBUTOR ***
av Tuan Tran (Oppdatert ‎17-12-2020 09:25 av Tuan Tran )

Hei, jeg har bankintegrasjon mot DNB bedriftskonto. Jeg har noen andre kontoer i DNB også. Kan jeg ha bankintegrasjon mot disse kontoene gratis?

av JanHelgeEikrem

Hei @Jan Olav Lohne1 - kontakt vår support avdeling på e-post, support@eaccounting.no med ditt firmanavn og org.nr så skal vi ordne det.

av JanHelgeEikrem (Oppdatert ‎17-12-2020 10:49 av JanHelgeEikrem VISMA )

Hei @Tuan Tran - ingen bankintegrasjoner påvirkes av dette - så fortsatt gratis fra oss, du belastes bare for kostnad fra banken 🙂 PS! Gjelder alle nevnt i listen i artikkelen.