Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Ny startside i Visma eAccounting

Emilie Røed

Nytt design og flere muligheter 

Like før sommeren startet vi arbeidet med nytt design av startsiden i Visma eAccounting. Etter å ha fått en del tilbakemeldinger i brukerundersøkelsen og fra beta-testere, er vi endelig klare med første versjon! 

Denne uken vil vi starte å rulle ut ny startside i Visma eAccounting. Planen er at alle skal få den nye startsiden i løpet av oktober. 

De største endringene på den nye startsiden er relatert til design. Vi har endret fargene og elementene, i tillegg til at du nå også kan filtrere på periode.  Tidligere måtte man scrolle ned for å få full innsikt - noe du slipper med den nye startsiden.

En annen endring er at "Tips- ruten" er mer synlig ved at den er flyttet opp. Bakgrunnen for dette er at vi bruker denne til å legge opp tips og viktig informasjon til våre brukere. Typiske temaer er produktnyheter, supportguider og annen relevant info. 

Vi håper du liker den første versjonen av ny startside! Vi kommer til å fortsette arbeidet med å forbedre den ytterligere ved å blant annet legge til flere muligheter for filtrering - så følg med!

Gammel startside: 

gammelstartside.png

Ny startside: 

Nystartside_oktober18.png

Vennlig hilsen,

Emilie Røed, Product Manager 

16 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Hvor er startsiden. Hvorfor endrer dere uten forvarsel. Jeg må fakturere men finner ikke eAccounting

Hei @user816353,

Vi har ikke gjort noen endringer enda - dette er et forvarsel Smilefjes glad 

Visma eAccounting finner du ved å logge inn her.

Om du ønsker hjelp anbefaler jeg deg å klikke på "Support- ikonet" oppe til høyre her på Community, så kan du chatte med vår Supportavdeling. 

Mvh

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR *

Blir det mulighet for at lønnskostnader kommer inn under fremtidige kostnader i likviditetsprognosen, basert på gjeldende standardoppsett for lønnsslipp til registrerte ansatte?

CONTRIBUTOR *

Hvorfor kan dere ikke lage en ordentlig OMSETNINGS kalkyle istedet of bare fakturaer inn og ut... Nettbutikken min, som bare selger med kort, Klarna, Izettle eller forskuddsbetaling vil KUN vise fakturaer ut....altså NEGATIVT når du åpner siden...Ganske deprimerende. Må jo være en enkle sak og kombinere alle salg...

CONTRIBUTOR *

Hadde vært 100 ganger bedre hvis dere forsøkte å løse problemet med integrering mot consignor.... sitter fortsatt å må manuelt føre inn navn og adresse på pakkelapper... dette må dere klare å få ordnet opp i! Kommer til å bytte leverandør av både regnskapsprogram og nettbutikk hvis ikke dette blir ordnet opp i 

CONTRIBUTOR ***

Integrasjon mot Consignor har vi fått hos oss. Riktignok mot web consignor løsningen. Legger inn ordre nr. Så kommer all info opp. Men API som Visma har laget, har jeg hørt er bra, og det er helt klart opptil consignor om de vil lage dette eller ikke. 

CONTRIBUTOR *

Ser veldig bra ut. Gleder meg til endringene kommer.

/PE

Hei @7980-Terraak og @bruker-id175479 ,

Takk for gode innspill! Dette er noe vi skal se nærmere på. 

//Emilie 

Hei @Karoline2,

Det er Consignor som står 100% for utviklingen av integrasjonen til Visma eAccounting, så her må du nesten gi meg litt mer info om hva du savner så jeg kan bringe ønskene videre til Consignor. 

Mvh

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR ***

@Emilie Røed
Jeg savner at Consignor fikser en skikkelig tilkobling ved bruk av API, slik integrasjonen vi har med consignor er nå, så må Consignor ha vårt brukernavn og passord for at det skal fungere Smilefjes trist

Og nå har jeg nettopp byttet passord, og da er integrasjonen nede....

@Jon Pedersen1 tusen takk for info! Vi skal ta kontakt med de, og se om vi ikke får hjulpet de til å forbedre integrasjonen. 

CONTRIBUTOR *

Når kommer det lagerstyring?

Hei @Ellen Myhrhaug,

Dette er noe vi kommer til å starte utviklingen av i november. Når det blir lansert er dessverre for tidlig å si da dette kommer til å ta tid. Du kan følge status her.

Mvh

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR **

Dette ser bra ut.

Ser fram til forandringen Smilefjes glad

Jeg savner å kunne bruke app til å merke kunde- og leverandør-fakturaer som betalt.

CONTRIBUTOR ***
(updated by Petter Haram ‎25-10-2018 15:31 )

Hei, har brukt nye startsiden noen dager nå og har følgende tilbakemeldinger. Først og fremst, dette ser bra ut visuelt og vil bli enda bedre når man får luket bort småfeil. 

Likviditetsprognosen

• Har ikke med omsetning fra iZettle ser det ut som, og det burde den absolutt ha siden data fra iZettle er overført og bokført daglig.
  • Tidspunkt før jeg fikk ny startside viser statisk samme resultat og man kan ikke gå tilbake for å se hva likviditeten var før ny startside.
  • På samme måte som man kan drille seg ned til fakturaer ved å klikke i kundefaktura og leverandørfakturarammen, burde man kunne gjøre samme drilldown på bankkonti og kassekonto i likviditetsprognosen. 

Inntekter, kostnader og resultat

• Drill down fungerer ikke. Burde kunne drille meg helt ned på bilagsnivå. Når jeg driller ned nå feks på post 3030 i inntekter kommer jeg til bilagsoversikten i regnskapsfanen og underfane periodisering. 

Hei @Petter Haram,

Tusen takk for info og tilbakemelding! Jeg skal ta dette videre med utvikler med engang. 

//Emilie