Mine områder
Hjelp

Revisortilgang til Visma eAccounting

Vi har nå lansert muligheten for revisortilgang til Visma eAccounting. Tilgangen gir lesertilgang til regnskapet for revisor.

Visma må legge opp denne brukeren. Derfor vil vi bekrefte mottatte opplysninger med daglig leder /administrator for selskapet i Visma eAccounting.

Be om tilgang for revisor på følgende måte

1. Fyll ut vårt skjema (klikk her)
  2. Daglig leder vil motta en epost fra Visma som må bekreftes
  3. Når bekreftelse er returnert Visma vil revisortilgang legges opp innen 1-2 virkedager

Skulle det være spørsmål til revisortilgang er det bare å ta kontakt med oss.

9 Kommentarer
Ottar Espeland
CHAMPION *
av Ottar Espeland

Noen revisjonskontorer trenger flere tilganger f.eks. en til revisormedarbeider og en til ansvarlig revisor og det kan endre seg fra år til år, noen ganger haster det, hadde derfor ønsket meg en kjappere og mindre omstendelig løsning

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei.

I forhold til flere tilganger så støttes det allerede i dag. Vi har mulighet til å gi inntil 2 revisortilganger som er gratis lesetilgang til Visma eAccounting. Rutinen er enkel og følges opp raskt fra vår side. Håper ikke det fører til nevneverdig forsinkelse for deres del.

Med vennlig hilsen
André/Visma Mamut Produkt

Ottar Espeland
CHAMPION *
av Ottar Espeland

Hei

Jeg trodde den gratistilgangen kun var til Økonomioversikt, og at de dermed ikke har tilgang utgående fakturaer og rapporter?

Men hvis det er feil så er problemet plutselig løst på en veldig bra måte?

Mvh

Ottar

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei igjen.

Ja, Visma Økonomioversikt var vårt alternativ for å få tilgang til tallene, men vi har nå lansert løsning for å få full lesetilgang til Visma eAccounting sånn at du som revisor skal få tilgang til alle data. Håper dette er gode nyheter for deg og mange andre.

Med vennlig hilsen

Ottar Espeland
CHAMPION *
av Ottar Espeland

Perfekt 🙂

Ottar Espeland
CHAMPION *
av Ottar Espeland

Gledet meg vel litt for tidlig - fordi det er denne lesetilgangen som krever den omstendelige prosedyren? Kunne det ikke bare vært "selvbetjening", på samme måte som med Økonomioversikt osv ?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Stemmer Ottar.

Det er en omstendelig prosedyre i denne første leveransen.

Sikkerhet er prioritert, og det er viktig at vi ikke gir feil person tilgang til en kundes data.

Målet er å gjøre dette til selvbetjening slik at kunden kan gi deg denne tilgangen direkte.

Har foreløpig ingen status på når utvikling kan ha dette klart.

Med vennlig hilsen

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

Tilgangs skjema spør etter navn til daglig leder. Vi er en forening (Sola Brettseiler Forening) og har ikke en daglig leder. Det er meg som er Økonomi ansvarlig og kasserer som søker tilgang til vår revisor. Derfor hare vi lagt inn vår styreleder navn og min epost adresse.

Hilsen George G. Smiith

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Hei George. Det er notert, sånn at de som håndterer prosessen her er klar over det. Hilsen André, Product Manager