Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Lavere priser på AutoInvoice print

(updated by Svein Holanger VISMA ‎03-01-2019 15:26 )
Visma - Inaktiv bruker

Nå endrer vi prisene på tilleggssider i AutoInvoice slik at hvis fakturaen går til print (utskrift og sendt i posten), så blir dette billligere for dere.

Siden prisene er lavere, har vi bestemt at dette skal gjelde fra 1/1-2017 og vil bli tilgodesett for dere allerede på fakturaen for transaksjoner i januar 2017.

Endringer som er gjort:

Pris for første side print innenlands er endret fra 10 til 9, men nå er ikke inntil to sider inkludert. Pris for tilleggsside er redusert fra 4,50 til 0,50 per side. Tilsvarende er det redusert priser for papir-fakturaer som sendes til utlandet. Hvis du bruker egen PDF som faktura, blir dette nå regnet som en tilleggside.

Eksempel på hva det nå koster for fakturaer sendt på papir/post ved forskjellig antall sider på fakturaen. Her forutsetter jeg egen PDF som gir en ekstra side, dvs at 2 siders faktura vil gi tilsammen 3 sider. Antall sider i tabellen er antall sider på selve fakturaen:

Antall sider Pris nå Pris før
1 kr 9,50 kr 10,-
2 kr 10,- kr 10,-
3 kr 10,50 kr 14,50
4 kr 11,- kr 19,-
osv    

Vi ser at de nye prisene er billigere for alle alternativene bortsett fra 2 sider som fortsatt koster kr 10,-.

Ny prisliste for sending per post

Gjeldene fra 1/1-2017

Utskrift og sending innenlands, første side kr 9,00
Utskrift og sending utenlands, første side kr 10,60
Utskrift og sending, per ekstra side, innenlands kr 0,50
Utskrift og sending, per ekstra side, utenlands kr 0,70

Offisiell prisliste