Mine områder
Hjelp

Timeregistrering fra / til klokkeslett

av Gunnar Glendrange

Timer kan registreres ved å angi fra / til klokkeslett. Antall timer beregnes ut fra det.

Enkelt og greit, slik skjermbildet under illustrerer.

 

I løpet av 2. kvartal forventer vi at du kan angi fra / til også i Employee App'n, samt angi om tiden inkluderer lunsj som skal trekkes fra.

 

fra_til klokke.JPG

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Jeg har testet ut dette nå i februar, og får lagt inn slik som beskrevet over, men klokkeslettene dukker ikke opp i rapporten "Timesheet". Dette trenger vi for å kunne kontrollere fleksitiden her på huset. Er dette noe som kommer?

av Gunnar Glendrange

Foreløpig er det kun for å gjøre hverdagen enklere for den ansatte.

Skjønner ønsket godt, det vil komme - kan ikke si hvilken dag - men bør ikke ta altfor lang tid.

Ved spesielle behov, vil leder se tidspunktet i dag også, men da vedd å klikke på transaksjonen i kalenderen.

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Vi venter fortsatt på at klokkeslett skal komme på rapporten "Timesheet". Kan dere si noe om når dette kommer?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei

Klokkeslett er fremdeles feil i rapporten "Timesheet". Vi trenger at denne rapporten viser riktig klokkeslett. Vet at dere jobber med saken, men nå er det mange måneder siden dere estimerte at dette ikke skulle ta så lang tid. Når kommer dette?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei

13. mars skrev Gunnar Glendrange hos dere at dette ville komme på plass snart. Nå har det gått over 1,5 år, og dette er ikke på plass enda. Vi må kunne kjøre ut rapporter som viser klokkeslett, ikke bare antall timer. 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei! 

Vi jobber nå for fullt med å få på plass bedre støtte for håndtering av Fra-Til tid i Calendar. En del av dette er å utvide rapporter til også å vise klokkeslett. Vi har et mål om å få ut dette i løpet av 4 kvartal.

 

Mvh

Hanna

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"