Mine områder
Hjelp

Skjermbildet Behandle betalinger stenges 3. oktober

av Markus Wang

På bakgrunn av tilbakemelding fra kunder og partnere har vi forbedret prosessen med behandling av utgående betalinger i Visma.net ERP. 

  • Bedre brukervennlighet
  • Bedre oversikt
  • Betaling fra flere betalingskontoer samtidig
  • Proaktiv avvikshåndtering
  • Økt hastighet

Den klassisk betalingsprosessen stenges den 3. oktober 2022. Før denne datoen må alle kunder gå over til det nye skjermbildet. 

 

Les mer om hvordan du kommer i gang

 

Gammelt skjermbilde

Behandle-betalinger_GML.png

 

Nytt skjermbilde

Behandle-betalinger_NY.png

6 Kommentarer
Kristin Funderud
CONTRIBUTOR ***
av Kristin Funderud

Hei, jeg håper dere raskt får den nye betalingsløsningen til å fungere i flere nettlesere enn bare Crome.

Når vi blir anbetalt å bruke flere nettlesere ved flere klienter, så må også betalingsløsningen fungere også i feks Firefox.

Flere klienter i kun en nettleser skaper bare rot.

 

Markus Wang
VISMA
av Markus Wang

Hei @Kristin Funderud,

Den siste tilbakemeldingen jeg fikk fra våre utviklere er at dette vil være løst før mandag. 

 

Mvh Markus Wang

Visma

JanetteH
PARTNER
av JanetteH

Hei, 

 

Jeg har fått tilbakemelding fra kunder om at egen definerte innstillinger i dette bildet hopper tilbake til standard med jevne mellomrom. Kundene bruker samme nettleser, samme PC og samme klient. 

Har dere noe forklaring på hvorfor dette skjer? 

 

Mvh

Janette

Markus Wang
VISMA
av Markus Wang

Hei @JanetteH,

 

Dette må vi løse. Fint om du legger inne en sak så skal vi se på det med engang.

 

Mvh Markus Wang

Visma

faheem
CONTRIBUTOR *
av faheem (Oppdatert ‎05-10-2022 08:37 av faheem )

Etter oppgraderingen/ endringen i dag får vi feilmelding «Manglende bankavtale (for AutoPay) (1)

Hvis du ønsker å bruke AutoPay, aktiver bankavtalen for denne betalingskontoen.»

 

Vi har ikke gjort noen endringer i bankavtale og vi har en aktiv bankavtale for gjeldende konto for ut/inn betalinger. Er det en feil i systemet eller en feil hos oss som har oppstått på grunn av oppdateringen? Er det noen endringer vi må gjøre i administrasjonsmodulen? Vi har oppgradert rollene på brukere.

Hilsen Faheem

Simen Veum
VISMA
av Simen Veum

Hei Faheem,

her må du kontakte din Visma partner, slik at de kan sjekke opp og eventuellt melde det videre til Visma. 

mvh

Simen Veum 

Visma

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"