Mine områder
Hjelp

🎬Webinar Visma.net.ERP - Sidepanel

av karina hogstad (Oppdatert ‎17-02-2023 14:50 av karina hogstad VISMA )

Onsdag 15 februar kl:08:15-09:00 holder Visma.net.ERP et webinar om Sidepanel som er gratis for vÃ¥re kunder.

Agenda: Funksjonaliteten "Sidepanel" i Visma.net ERP hjelper deg Ã¥ samle mer informasjon i et og samme skjermbildet. I dette webinaret viser vi gode eksempler pÃ¥ hvordan dette kan hjelpe deg i din hverdag.

For opptaket se her
For presentasjon se her

8 Kommentarer
Joakim B
PARTNER
av Joakim B

Finnes det et opptak her? 

Cathrine Medlien1
CONTRIBUTOR *
av Cathrine Medlien1

Jeg ønsker meg også opptak

av karina hogstad

Hei! 
Opptaket blir lastet opp nÃ¥, sÃ¥ krysser fingrene for det straks er tilgjengelig🤗 

Mvh Karina Hogstad

Robin_L
CONTRIBUTOR *
av Robin_L

Hei,

 

Mener å huske det ble nevnt på webinaret at man kan sette opp et sidepanel i salgsordre-bildet, slik at man kan se ordrelinjene for den valgte SO uten å måtte gå helt inn på SO'en.

Hva må man legge til for å kunne hente ut denne informasjonen? Eller var dette en funksjon som er under utvikling?

 

Joakim B
PARTNER
av Joakim B

Har dere en tabelloversikt over hva beskrivelse av ikonene er mot hva man faktisk fÃ¥r? Noen er selvforklarende, mens andre er litt sÃ¥nn ymse. Kunne vært fint Ã¥ ha 🙂 

BeritAnne
CHAMPION ***
av BeritAnne

Kjære kollega @Joakim B 
Denne oversikten har jeg (selvsagt) laget for halvannet Ã¥r siden.  😉
Kommer inn til deg med den snart.  🙂

Hans_A
CONTRIBUTOR **
av Hans_A

Var det noen som hadde en beskrivelse / eksempel pÃ¥ hvordan man setter opp sidepanel med SO innehold? 

Markus Wang
VISMA
av Markus Wang

@Hans_A, oppsett av sidepanel med innhold fra SO krever bla. at det lages en egen forespørsel for dette. Det kan fort bli feil så her bør du ta kontakt med din Visma-partner.

 

Mvh Markus

Visma

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"