Mine områder
Hjelp

Nytt design i Employee App'n - føre timer på prosjekter

av Gunnar Glendrange (Oppdatert ‎02-12-2019 11:55 av Gunnar Glendrange VISMA )

App'n Visma Employee, hvor ansatte kan føre reiseregninger, utleggsrefusjoner, registrere ferieønsker, timer og fravær - har kommet i nytt design.

 

Som skjermbildene viser, vil App'n være mer proaktiv. Har du reiseregninger "i arbeid" - som ennå ikke er sendt til godkjenning?  Antall feriedager til gode, tydelig info om når du mottok siste lønnsslipp osv. Og klikker du på ikonet, får du se du underliggende relaterte data. Detaljerte transaksjoner, for eksempel, om du klikker på en lønnsslipp.

 

I tillegg vet vi mange har ventet på muligheten for å føre timer på prosjekter, også fra mobil!

Nå har du muligheten!  Du får selvfølgelig ført på andre kostnadsbærere også, hvis din bedrift benytter det. Bedriften kan også angi hvilke dimensjoner som ønskes benyttet, ved registrering.

 

Merk at skjermbildene på Android-telefoner ser litt annerledes ut, nederste skjermbilde illustrerer det.

 

Emp_screen 2 ikke sendt (1).PNG

 

Emp_screen siste lønn når.PNG

 

Emp_screen feriedager tilgode.PNG

 

 

 

Emp_screen timer prosjekt.PNG

 

Emp screen android timer.PNG

 

 

4 Kommentarer
av Gunnar Glendrange

Kommer for Android ca 21. november, iOS noen dager senere.

Steinar Møller
PARTNER
av Steinar Møller

Kan dere gi beskjed så snart den er på iOS ?

 

av Gunnar Glendrange

Den er ute også på iOS! Håper versjonen faller i smak! 

math08
CONTRIBUTOR **
av math08

Hei! Vet ikke om jeg får svar her, men klarer ikke og finne ut av hvordan man kan laste opp både en kvittering og et kursbevis i et utlegg. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"