avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Viktig informasjon fra adm.dir. Erlend Sogn

Kjære kunde,

Jeg heter Erlend og er administrerende direktør i Visma Software. Vi står i midt i en krise og jeg vet at mange er bekymret. Både for egen og andres helse, men også de samfunnsmessige konsekvensene. Hvor ille blir utfallet? Hvem rammes hardest? Hva gjøres av hvem, for å avverge de største krisene?

Med de systemene og tjenestene Visma leverer, kjenner jeg personlig på et stort ansvar. Du er avhengig av at vi leverer for å holde hjulene dine i gang. Derfor er vår viktigste oppgave akkurat nå, å være i drift, gi deg oppdatert informasjon og være gode rådgivere i denne krevende tiden.

I tråd med myndighetenes anbefalinger, er de fysiske kontorene våre stengt. Heldigvis har vi gode systemer i bunn som gjør oss godt rigget for at de ansatte kan jobbe hjemmefra. Akkurat nå er Visma spredt mellom mange én-persons-avdelinger rundt om i Norge. En digital kraftsamling! Vi er med andre ord rustet for å sikre stabil drift i tiden fremover.

Har du spørsmål, er vi her for deg. Alle hjelpelinjene holder åpent som normalt. Kundesenteret er åpent mellom 08.00–18.00 hver dag, både på telefon 09101, epost  kundesenteret@visma.com og chat. Skulle det skje endringer i servicetilbudet vårt til deg, finner du fortløpende informasjon i Community.

Relevant lesning:

Corona: Hvilke rettigheter og plikter har arbeidsgiver?

Hva er reglene for permittering?

Med dette sagt, låner jeg ordene til landets statsminister: “Ikke ta på hverandre, men ta vare på hverandre”.

Hilsen Erlend Sogn

Adm. dir. i Visma Software AS