Mine områder
Hjelp

Viktig informasjon om Visma.net Insights -varsel tjenestestopp og ny erstatningstjeneste

av Silje Høiseth

Viktig informasjon om Visma.net Insights -varsel tjenestestopp og ny erstatningstjeneste

 

(Alle kunder dette gjelder har mottatt en e-post direkte med informasjon)*

 

Visma.net Insights har frem til nå vært en del av Visma Software sitt Business Intelligence-tilbud. I forbindelse med at Visma har fått OneStop Reporting (OSR) i sin produktportefølje er det bestemt at Visma.net Insights legges ned med virkning fra 30.09.2021. 

 

I løpet av det siste året har vi fokusert på å utvikle funksjonalitet i OSR som gjør at du som tidligere Visma.net Insights-kunde får tilgang til bedre og rikere innsikt i dine data med denne løsningen. Du vil automatisk få en OSR-pakke som tilsvarer og erstatter ditt abonnement på Visma.net Insights. Abonnementet har samme pris og betingelser som du hadde på ditt Visma.net Insights-abonnement. Du kan lese mer om OneStop Reporting her.


Hva betyr dette for meg som kunde?

 

Visma.net Insights vil stoppe fra og med 30.09.2021. Det vil si at Visma ikke lenger vedlikeholder, oppdaterer eller drifter løsningen fra denne dato. 

Fra og med 01.10.2021 vil OSR være rapporteringsløsningen som tilbys på et abonnement som tilsvarer det du hadde på Visma.net Insights.


Hvordan får jeg tilgang til OneStop Reporting?

 

Det er viktig at brukere som har tilgang til Visma.net Insights aktiveres og onboardes i OneStop Reporting så raskt som mulig, og i god tid før 30.09.2021. Ta derfor kontakt med din Visma partner for å få tilgang til OneStop Reporting. 

For øvrige produkter du måtte ha fra Visma Software AS vil ditt kundeforhold være uendret.

 

Med vennlig hilsen

Visma Software AS

 

Kontakt oss på kundesenteret@visma.com ved spørsmål utover dette 😊

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"