Mine områder
Hjelp

Bli kjent med Community For Regnskapsbyrå

av Anonymous

Velkommen til Community For Regnskapsbyrå

 

Hold deg oppdatert på siste nytt om Visma-produkter! I tillegg har du mulighet til å spørre andre i regnskapsbransjen om akkurat det du lurer på. 

 

Hva finner du i Community For Regnskapsbyrå?


DiskusjonStedet hvor du kan stille spørsmål og diskutere med andre som jobber i regnskapsbyrå
Nyheter - Relevante nyheter for deg som jobber i regnskapsbyrå

Byråløsninger & markedsmateriell - Salgspresentasjoner og markedsmateriell knyttet til produktene våre som du kan bruke i kundemøter

Kurs - Her samler vi alle kurs som er relevante for deg

 

Husk å legge til For Regnskapsbyrå i dine områder for å enklere navigere

Øverst på siden finner du ditt navn, og så går du inn på "Min profil".  Der kan du trykke på "Administrer mine områder". Søk etter For Regnskapsbyrå i nedtrekksmenyen til høyre og velg "legg til" når området kommer opp. Du kan også trykke på knappen med 9 firkanter øverst på siden og velge "Administrer mine områder" derfra. 

 

 

Screenshot_21.png

 

Abonner på områder for å få e-postvarslinger

For å få varslinger når vi legger ut ny informasjon på de områdene du er interessert i, kan du abonnere på et område eller kategori og dermed får du en e-post når ny informasjon legges ut. Se etter dette abonnement merke.JPGmerket på toppen og trykk på "Abonner".

 

Screenshot_22.png

 

 

Ønsker du å lære litt mer om Community?

Her kan du se en video på hvordan du navigerer deg rundt, får e-postvarsler når det legges ut relevant informasjon for deg og annet nyttig for deg som bruker av Visma Community.

 

Mangler du eller en kollega tilgang inn til Community For Regnskapsbyrå?

Send e-post til kundesenteret@visma.com så hjelper vi deg