Mina produkter

Logga in för att följa produkter och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Cissi och Ronny testar

(updated by Cecilia Wall Lööv VISMA ‎16-04-2019 09:52 )
Cecilia Wall Lööv

shopping-cart-1105049_1280.png

Idag lanserar vi vår nya webbutik, Visma Shop. Här erbjuder vi tilläggsmoduler, tilläggsfunktioner, appar, tjänster och produkter relaterade till de lösningar ni har hos oss idag. Visma Shop gör det enkelt för dig att få en överblick över vilka erbjudanden vi har som är relevanta för dig. Du kommer endast åt shopen genom att vara inloggad här på Communityn.

Du kommer att kunna skicka en förfrågan direkt i Visma Shop. När du har klickat på beställ här, kommer din säljkontakt att kontakta dig för att gå igenom leveransförutsättningar, skriva ett tilläggsavtal samt komma överens om hur och när beställningen ska levereras.

Visma Shop är helt ny och under uppbyggnad vilket gör att utbudet inte är komplett. Det betyder att om det finns några produkter du vill ha, men som du inte hittar i Visma Shop, behöver du inte tveka att kontakta oss på webshop.enterpriseab@visma.com.

Vi vill gärna ha er återkoppling på hur ni upplever Visma Shop, hör gärna av er så att vi kan göra vårt bästa för att göra upplevelsen ännu bättre för dig i framtiden. Använd antingen kommentarsfältet här eller skicka ett mail till webshop.enterpriseab@visma.com

3 Kommentarer

Hej på er!
Jag reagerade på att ikonen är så väldigt stor när man ser nyheten på översiktsfliken/nyhetsfliken.

Kan det ha att göra med att man valt Liten när man lagt in den? Jag vet att jag när jag var ny redaktör läste något om att 
man alltid skulle välja Stor i storleksfältet för att den inte skulle bli just stor Smiley lycklig

Bara en undran / Agneta Harrysson, HR-plus

@Agneta Harrysson 
Bilden som visas tillsammans med ingressen rekommenderar vi att man lägger som medel för att den inte ska bli så grynig, vilket den blir om man lägger den som liten. Har aldrig själv lagt in en bild som stor, men tror inte att det har så jättestor betydelse i just översikten.
Bilden vi lagt in i den här artikeln ligger som medel.

Att den är lite större beror på bildens utförande, att den har samma storlek i bredd som höjd. För att få en mindre bild hade vi behövt ändra i själva utförandet. Vi bedömde dock att bilden var ok i ursprungsläget, även om den blev lite större.
Hoppas det ändå känns ok!

Hej! Javisst är det ok, det var bara jag som undrade om jag hade uppfattat det rätt när jag läste om det för några månader sedan.
När jag övergick till att välja Stor så blev mina ikoner mindre, men jag vet ju inte om det har med själva bilden att göra i sitt ursprung. Mycket möjligt Smiley lycklig
Tack för ditt svar!