avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Update Regnskapsbyrå 2019

(updated by Stuti Malhotra VISMA ‎05-08-2019 14:44 )

eDM_img_alt1.jpg

Hvorfor er Visma Update Regnskapsbyrå viktigere for deg enn noen gang?

Skal du være konkurransedyktig i morgen, må du være med på den digitale reisen. Det er en forutsetning at du jobber smart og effektivt i et arbeidsmarked som spiser gamle vaner til frokost.

Bli med på Update Regnskapsbyrå 2019 for å dykke ned i aktuelle problemstillinger: Hvordan kan du bidra til økt lønnsomhet for kundene dine? Hvordan få tid til å være den rådgivende rollen som regnskapsfører? Vi legger ut på Norgesturné og du er invitert!

Dette kan du forvente å lære mer om på Update Regnskapsbyrå 2019:

• Visma Business – nå i skyen!
  • Partner Insights – viderefakturering av programvare og tjenester til dine kunder
  • Webfaktura i ny og konkurransedyktig drakt
  • Bankavstemming som en naturlig del av Visma Business
  • SAF-T rett rundt hjørnet – hvordan være klar til 2020?
  • Kom i gang med Visma.net Expense på 1-2-3
  • Vi tar automatisering til nye høyder – vi viser hvordan
  • Visma Quality Management – internadministrasjon til ditt regnskapsbyrå

Velkommen til en spennende dag, og møt både oss i Visma Software, din Visma-partner og andre regnskapsførere for gode samtaler. Det blir selvsagt servert en deilig lunsj til alle deltakerne.

Følg linken for påmelding og agenda:

https://www.visma.no/erp/regnskapsbyra/eventer/update/

4 Kommentarer
PARTNER

Som en ser så er det er pr. nå ikke satt opp noe Update Regnskapsbyrå 2019 i Tromsø pga. lav påmelding og avlysning i 2018, men Visma sier at dersom det blir stor nok interesse og forhåndspåmeldinger så kan det bli gjennomført.  Beslutningen vil bli tatt i første halvdel av september.  Et eventuelt Update for Regnskapsbyrå 2019 i Tromsø vil ble begrenset til Visma Business Byrå.

Forhånds interesse og påmeldinger kan sendes til Ingvar Nilsen, ingvar.p.nilsen@visma.com eller til meg arne.fure@okonomibistand.no, så skal jeg få videresendt det til Visma.

PARTNER

Hei igjen

Sett av datoen 19. November for Visma Update Regnskapsbyrå 2019 i Tromsø. (for Visma Business)

Påmelding kommer snart, benytt sjansen til å bekrefte at det er riktig av Visma å kjøre denne dagen for regnskapsførere i Tromsø!

PARTNER

NB: det er ingen grunn til å vente med å melde seg på i Tromsø dersom en skal delta.

Så se på agendaen, deretter på kalenderen og meld dere på.