Mijn Communities
Help

Bestandsuitwisseling - Update 2023-08-04

04-08-2023 16:15 (Bijgewerkt op 04-08-2023)
  • 0 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 530 Weergaven

Nieuwe functionaliteit en verbeteringen

Toegang via Autorisatiebeheer

HR Core Online gebruikers en overige gebruikers maken nu gebruik van Autorisatiebeheer om toegang te krijgen tot de Bestandsuitwisseling module. Het toe te kennen recht is “Toegang tot Bestandsuitwisseling”.

 

File Type Autorisatie via Autorisatiebeheer

Op dit moment vindt de gebruikers autorisatie voor de ondersteunde file types nog plaats via een 4me request en wordt afgehandeld door Product Development

 

In de nabije toekomst zal deze gebruikers autorisatie voor ondersteunde file types ook via Autorisatiebeheer verlopen, en zal het 4me request niet meer nodig zijn.

 

Nieuw Test File Type: Bestandsuitwisseling Test

Een nieuw file type is gedefinieerd in Bestandsuitwisseling voor test doeleinden.

Dit file type kan al geautoriseerd worden via Autorisatiebeheer.

 

Op dit moment kan het file type worden gebruikt om te testen of bestanden correct worden ingezonden door Bestandsuitwisseling.

Doorloop de volgende stappen om dit file type te gebruiken:

 

1 - Voeg het nieuwe recht “Bestandsuitwisseling Test - Zenden” toe in Toegangsbeheer, onder de Applicatie “Bestandsuitwisseling”. 

CristoAmezcua_0-1691158309540.png

 

2 - Ga naar de Bestandsuitwisseling applicatie en click op “Send Files”.

3 - Selecteer het nieuwe file type in de dropdown en Zend een willekeurig test bestand. 

CristoAmezcua_1-1691158309488.png

 

4 - Als het bestand succesvol is ingestuurd verschijnt het in de “Sent Files” lijst

Medewerkers