Mijn Communities
Help

File API powershell scripts update 26-03-2024 Versie 1.24

26-03-2024 15:32 (Bijgewerkt op 27-03-2024)
  • 5 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 290 Weergaven

Dit zijn de fixes sinds versie 1.22:

  1. Het upload script logde nog niet in de Monitor file. Dit is verholpen.
  2. Verbeterde afhandeling bij het verwijderen van tijdelijke bestanden
  3. Bug opgelost waarbij het genoemde aantal bestanden voor uploaden verkeerd werd getoond als er maar 1 bestand klaar stond om te uploaden.
  4. Upload script maakte log bestand aan met de verkeerde naam. Dit is verholpen.

Volg de instructies in ons kennisbank artikel om de nieuwste scripts (1.24) te installeren.

 

 

Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Ronald Kramers 

Hoe weet ik of en wat wij hier iets mee moeten doen?

Wij maken gebruik van de File API. Visma (Henk Hinfelaar) heeft e.e.a. bij ons ingericht.

En zit er een bepaalde tijdslimiet op dat dit uitgevoerd moet zijn?

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Graag omschrijven welke acties moeten worden ondernomen en in welke gevallen je dit moet doen. Ook wij maken gebruik maar dit is door de consultant uitgevoerd, dus geen idee wat er nu van me verwacht wordt. Graag een instructie toevoegen hoe dit te realiseren. Alleen onderstaande instructies zeggen mij onvoldoende

 

Installatie instructies:

  1. Download de vernieuwde bestanden DownloadFiles.ps1 en UploadFile.ps1
  2. Vervang de huidige scripts door de nieuwe scripts (versie 1.24)

Hoe dan?

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

Het is voor mij ook nog steeds onduidelijk!

door Ronald Kramers

@FBB Zorgboog @Monique van Berkel @marjavanderkolk 

We hebben het artikel aangepast met een verwijzing naar een nieuw kennisbank artikel waarin uitgebreid de stappen worden beschreven hoe je de scripts kunt vernieuwen.

Als je de File API gebruikt, gebruik je de scripts, dus moet je ze mogelijk vervangen.

De scripts worden vooral verbeterd nav klantbevindingen. We proberen de scripts steeds robuuster te maken zodat ze met de meest uiteenlopende situaties om kunnen gaan.

In dit specifieke geval raden we zeker gebruikers die van het upload script gebruik maken aan om de laatste versie te installeren. Maar ook voor andere gebruikers is deze versie een goede verbetering. In de readme bij de installatie instructies kun je precies lezen wat er is veranderd.

Normaal gesproken is het installeren van de laatste scripts optioneel, maar als er een incident bij je optreedt is het versienummer van het script wel het eerste waar we naar vragen. En mogelijk moet je dan eerst het nieuwste script installeren voordat we je incident verder in behandeling kunnen nemen.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Ronald Kramers we hebben de File api juist door een consultant laten doen omdit in te stellen. Hier heb ik geen verstand van en hier ga ik mijn handen dan ook niet aan branden. Heel vreemd dat dit zo moet.

Ik wacht het wel af mogelijk hebben we geen problemen en anders huur ik tzt wel een consultant in want dit kan ik zelf niet doen aangezien ik er geen expertise in heb.

 

Medewerkers