Mijn Communities
Help

Jubilea update

20-12-2023 12:23
  • 5 Antwoorden
  • 6 kudos
  • 419 Weergaven

Wat

Vanaf vandaag zijn er 4 extra velden beschikbaar in de entiteit Peildata. Met deze nieuwe velden kun je eenvoudig een periode/jaar selecteren en zien wie er in die periode een jubileum had en welke jubileum deze medewerker had.

 

ChrisvandenBerg_1-1703071318884.png

 

Hoe werkt het?

  1. Selecteer Jubileum en Jubileum Datum
  2. Maak een slicer van de kolom Peildatum.
  3. De resultaten in de tabel worden gefilterd op basis van de selectie in de slicer.
ChrisvandenBerg_0-1703071287574.png

 

Opmerkingen
John Muijs
CONTRIBUTOR ***
door John Muijs

Fijn deze toevoeging Chris.

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Heel blij! Dank weer @Chris van den Berg !

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

Ha, 

 

Hiervan is geen standaard rapport toch?

Kun je dit makkelijk toevoegen aan het bestaande jubilea rapport, of is het aan te raden een nieuw rapport te maken?

ElmerH
CHAMPION *
door ElmerH (Bijgewerkt ‎05-01-2024 13:13 door ElmerH )

Hi @Chris van den Berg, kunnen wij ergens zie hoe deze jubilea velden zijn opgebouwd? En dan vooral de jubilea velden die in de tabel dienstverband staan? Voor ons is het standaardveld datum in dienst niet te gebruiken namelijk. Deze methode zouden we ook graag willen toepassen op dienstverband/persoon vrije velden. mvrgr, Elmer  

MdeBeer
CHAMPION **
door MdeBeer

@Chris van den Berg 

 

Ik kom er net achter dat het rapport jubilea werkt met de rubriek "eerste datum in dienst" en niet met de rubriek overheidsdienstdatum (EP4030). Er worden dus verkeerde jubilea data weergegeven in het rapport. Of is dit rapport alleen gemaakt voor jubilea data van medewerkers die 25 of 40 jaar binnen hetzelfde bedrijf hebben gewerkt?

 

Enig idee hoe ik dit kan aanpassen zodat de data uit rubriek EP4030 wordt gebruikt voor de berekening?

Medewerkers