Mijn Communities
Help

Release notes juni 2025

16-06-2025 20:25
  • 7 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 686 Weergaven

Hierbij de juni 2025 release notes, zie PDF. We hebben nu ook een klikbare inhoudsopgave toegevoegd, zodat je makkelijk naar het gewenste onderwerp kunt navigeren. Daarnaast zullen we vanaf nu ook bug fixes meenemen in de release notes.

Opmerkingen
René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

blij met de functionaliteit bij uitnodiging om meerdere interviewers met functie te kunnen selecteren en presenteren.

door Maurice Eppenga

Zojuist is ook de optie om geen email te verzenden bij uitnodigingen en afwijzingen live gegaan.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, ik kan nog wel via status wijzigen de opties kiezen voor afwijzing of interview. In de releasenotes staat dat deze opties verwijderd worden.

Per wanneer worden deze opties dan verwijderd?

LiekeSterkHuis_0-1750326705750.png

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, dit staat inmiddels ook live. 

Maxime Huisman
CONTRIBUTOR *
door Maxime Huisman

@Maurice Eppenga Goedemiddag Maurice,
Ik zie in ons account dat wij bij status wijzigen bijna geen opties meer hebben. Alleen de optie oriëntatie is zichtbaar. Wij werken met verschillende statussen om de voortgang te kunnen bewaken. Hoe kunnen wij dit nu het beste aanpakken en waarom zijn alle opties nu verdwenen?

door Maurice Eppenga

@Maxime Huisman, de meeste opties in dat menu gingen om het uitnodigen en afwijzen van kandidaten. Zoals in de release notes beschreven, wordt dit nu via de uitnodiging en afwijzing workflows gedaan, zodat uitnodiging details en afwijzingsredenen kunnen worden ingevuld.

door Maurice Eppenga

Op veler verzoek hebben we de statussen voor accepteren/afwijzen van de uitnodigingen teruggezet in het status menu, omdat dit niet via de reguliere workflow aangepast kan worden.

Medewerkers