Mine produkter
Hjælp

Ny proces skal sikre bedre kvalitet. Information om Visma HR releasen (5/11) (opdateret den 05/11)

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎13-02-2021 24:06 af Thor Lundehoj VISMA )

Som en konsekvens af de sidste par måneders udfordringer, har vi ændret vores proces for lancering af nye funktioner og opdateringer. Vi har også investeret i nye værktøjer, der skal mindske risikoen for fejl. 

 

Vi vil løbende informere om, hvornår der kommer rettelser, og hvilke rettelser releasen indeholder. Vi forstår vigtigheden i, at I har kendskab til dato og indhold så hurtigt som muligt, og derfor vil vi informere her på siden, så snart vi kan.

 

Hvad betyder det for november releasen?

Releasen den 5. november kommer derfor ikke til at indeholde de rettelser, som vi tidligere har meddelt. I stedet har vi - i samarbejde med et udvalg af kunder - nedsat en gruppe, der er i gang med at udarbejde og teste næste måneds release. Gruppen vil fungere som en ekstra kvalificering af nye opdateringer, da de indgår i testprocessen.  

 

Hvordan holder jeg mig opdateret?

Vi har indtil nu rettet 75%  af de fejl, der har været indrapporteret, og vi lægger vægt på at opdatere dig løbende. Information om næste release er tilgængelig i midt november.

 

Bemærk, ovenstående omhandler kun Visma HR opdateringer og derfor ikke releases på Visma Løn. Du kan her finde, hvad releasen til Visma HR den 5. november indeholder

 

Der er planlagt ekstra releases d. 12. november på både Visma HR og Visma Løn, herunder mere information om korrektionslønarter. 

 

Mandag den 9. november informerer vi her på Community om hvilke opdateringer, der er på vej. Herunder information om ekstra releases den 12. november.

9 Kommentarer