Mine produkter
Hjælp

Opfølgning på releasen 1. november

af Vicky Sørensen (Opdateret ‎12-02-2021 23:48 af Thor Lundehoj VISMA )

Efter vores release torsdag aften, har vi fået nogle tilbagemeldinger på det nye dashboard og design.

 

Vi planlægger derfor en ekstra release i næste uge. Præcis hvornår og hvilke rettelser den kommer til at indeholde, ved vi ikke endnu. Når vi ved mere, opdaterer vi jer her på siden.

 

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
Dejligt at I kigger på det i en ekstra release. I den anledning kan jeg tilføje (og det kan være, I ved det i forvejen): * I 'kassen' med fødselsdage beregnes i nogle tilfælde forkert... vi har f.x. medarbejder 126, som vi får meddelelse om, fylder 39 - men han fylder 40. * i 'kassen' med fødselsdage ser vi også mange fratrådte medarbejdere - det er måske ikke super relevant 🙂 * både i 'kassen' med tiltrådte og fratrådte og i 'kassen' med fødselsdage står der angivet datoer primo oktober - selvom vi nu er i november. Hvis I kan kode det til at vise datoer lige omkring dags dato, vil det være super. * og på den positive side må jeg sige, at søgefeltet er supergodt! meget nemt og intuitivt...
af Vicky Sørensen

Hej Pia Skov Andreasen

 

Mange tak for din feedback. I kommentarsporet under release-artiklen er noget af det samme nævnt, men jeg giver også dit input videre.

 

Venlig hilsen

Vicky Sørensen

Marianne Worm Carlsen
CONTRIBUTOR **
af Marianne Worm Carlsen

I tillæg til fødselsdagsdagskassen, ser jeg øverst dem, der har haft fødselsdag, men skal scrolle ned for at se dem, der snart har fødselsdag. Kan det vendes? og helt enig, fratrådte medarbejdere skal ikke vises. Ellers super med det nye dashboard 🙂

 

af Vicky Sørensen

Hej Marianne Worm Carlsen

 

Mange tak for din feedback.  Vi er glade for, at du kan lide det nye dashboard. Jeg sørger for, at kommentarerne til fødselsdagsvisningen kommer videre. Fødselsdagsvisningen er et af de punkter, der i øjeblikket kigges på.

 

Venlig hilse

Vicky Sørensen

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

I forbindelse med den månedlige lønkørsel registrerer jeg den samme "lønregistrerings-type" på flere medarbejdere.  Tidligere blev man stående i "Lønregistrerings-billedet", når jeg søgte på en ny medarbejder.   Efter jeres ændring bliver medarbejderen åbnet i "startbilledet" på medarbejderen, hvor jeg så igen må vælge "Lønregistrering" for at kunne registrere på denne medarbejder. 

 

Det samme er gældende, når jeg søger under "Fravær".   Her har jeg også **bleep** brug for at skulle kigge fravær på flere medarbejdere efter hinanden.  Også her bliver medarbejderen åbnet i "startbilledet" på medarbejderen, hvor jeg så igen må vælge "Fravær". 

af Vicky Sørensen

Hej Inge Buchholtz

 

Mange tak for din feedback. Vi er i gang med at kigge på, hvordan dette kan forbedres, da vi er helt klar over, at det ikke er optimalt.

Vi har en ekstra release på mandag, hvor vi har nogle ekstra rettelser til dashboardet. Om denne rettelse er med allerede der, tør jeg ikke sige på nuværende tidspunkt.

 

Venlig hilsen

Vicky Sørensen