Mine produkter
Hjælp

Release 3., 10. og 16. marts 2022

af Anja Bogaerdt (Opdateret ‎05-04-2022 21:00 af Anja Bogaerdt VISMA )

Vedlagt releasedokument for Visma Løn Finans, opdateret efter sidste release.

3 Kommentarer
Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Visma

 

Kunne i ikke godt have informeret om, at lønart 520 er blevet sat ud af drift i forbindelse med frigivelse af lønart 4752 ?

Hos os har lønart 520 i hvert fald ikke virket i forbindelse med lønkørsel 1 22 03, hvorfor jeg har været i gang med at flytte restsaldi på lønart 520 til den nye lønart 4752.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

 

Dagene der tidligere er oprettet på la 520 kan stadig bruges, lønarten er ikke sat ud af drift.

Men hvis den gamle lønart er lukket med en slutdato i jeres ferierækkefølge, kan systemet ikke længere 'se' dagene.

Dagene vil derfor kunne anvendes som normalt, hvis slutdatoen fjernes.

 

Hilsen Anja

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Anja

 

Tak for tilbagemeldingen.

 

Kan godt se der er sat slutdato på i vores ferierækkefølge på den gamle lønart, det er formentlig det som er skyld i lønart 520 ikke virker længere hos os.

Jeg har selv anmodet jer om at ændre på ferierækkefølgen og har i den forbindelse ikke været opmærksom på der i den forbindelse blev sat en slutdato på den gamle lønart.  Da jeg på nuværende tidspunkt har ændret restsaldiene på lønart 520 til den nye lønart 4752 ser jeg ingen grund til at vi får jer til at ændre slutdatoen på den gamle lønart i vores ferierækkefølge.

 

Med ønsket om en kommende god weekend og god kommende påske.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl