peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR ***

Uusi käyttöliittymä voisi muistaa projektin näkymien asetukset

Tila: Aktiivinen

Olen harjoitellut Severan uutta käyttöliittymää ja yksi pieni omituisuus hidastaa käyttöä paljon, käyttöliittymä ei muista mitä kohtia on ollut auki ja mitä kiinni.

Esimerkki: Projektin "Taloustiedot"-lehdellä ohjelma avaa aina "Aseta hinnat"-kohdan vaikka se ei kiinnosta minua enää sen jälkeen kun olen sen kerran projektin perustamisvaiheessa asettanut kohdalleen. Suljen sen tarkastellaksi "Ennuste"-kohtaa, joka kiinnostaa. Käyn "Projektisuunnitelma"-lehdellä tarkastamassa tunteja "Erittely tunneista ja tuottavuudesta". Kohta on jostain syystä aina aluksi kiinni, vaikka juuri se kiinnostaa. Avaan sen ja palaan takaisin "Taloustiedot"-lehdelle, jossa harmikseni taas "Aseta hinnat"-kohta on auki ja suljen sen.. jne

Ideani on siis, että käyttöliittymä voisi muistaa mitä kohtia käyttäjä on sulkenut ja avannut projektin eri lehdillä.

3 kommenttia

Hei Timo,

Olet kyllä aivan asian ytimessä. Tälle on tukea jo osin rakennettu, tullaan toteuttamaan mitä todennäköisimmin lähikuukausina.

Toivottavasti toteutetaan mahdollisimman pikaisesti, koska tällä on suuri vaikutus toiminnallisuuteen ja käyttöön!

Ja täällä vielä samaa asiaa, mitä ole aikaisemmin kommentoinut

https://community.vismasolutions.com/message/7352?q=uusi%20k%C3%A4ytt%C3%B6liitty