peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CHAMPION *

Hinnaston rivien näkyminen ja järjestys

Meillä on hinnastossa tuotteita, joiden nimi alkaa samalla lailla ja nyt on mahdotonta erottaa tuotteet toisistaan, koska teksti jatkuu kolmella pilkulla, mutta sitä ei saa millään näkyviin. Ei näy kokonaisuudessaan, vaikka vie hiiren tuohon tekstin päälle.

Kuten olen jo aiemminkin ehdottanut, käyttäjän pitäisi voida itse säätää rivileveyttä kuten excelissä.

Lisäksi ihmettelen, miksi niin tässä taulukossa kuin monessa muussakin taulukossa objektit eivät ole aakkosjärjestyksessä vaan jossain satunnaisessa järjestyksessä (luontijärjestys?). Hankaloittaa suuresti kaikkien taulukoiden lukemista eikä ole ihan nykypäivää, ettei sitä itse voi mistään määrittää.

1VASTAUS1
Highlighted

Re: Hinnaston rivien näkyminen ja järjestys

Hei Terhi!

Hinnaston järjestys tulee työlajien koodin mukaisesti. Eli halutessaan näillä voi järjestää tuon myös aakkosjärjestykseen. Tässä tulee vain huomioida se että jos on käytössä taloushallinnon integraatioita niin koodeilla voi olla merkitystä sinne.

Työlajin koko tekstin pääsee näkemään kun klikkaa tuota hinnoittelua. Mietin itse tätä että kun projekti avataan ja sille asetetaan hinta niin omien kokemusten mukaan niihin ei kauheasti tule muutoksia. Sarakeleveyden säätö voisi tuossa kohtaa olla hyvä, se ei ole kuitenkaan ihan yksinkertainen sillä se vaikuttaisi samalla myös ylityökertoimien näkymiseen ja kun Severaa tarkastellaan eri kokoisilla näytöillä niin silloin skaalautuvuus ei toimisi enää välttämättä oikein.