peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Kommenttien peukuttaminen

Aikaisemmin ideoiden ja keskusteluiden kommenntteja voi peukuttaa ja minusta tämä oli hyvä asia. Usein alkuperäiseen ideaan/keskusteluun tuli hyviä lisäyksiä, joita ei alkuperäinen kirjoittaja ollut ajatellut.

Eli kommenttien peukutus takaisin.

6VASTAUSTA6

Vastaus: Kommenttien peukuttaminen

Kiitokset Kirsi huomiosta. Selvitän mistä on kyse ja toivottavasti saadaan takaisin toimintaan asap!

No nythän näitä pystyy peukuttamaan Hymiö Onnellinen

(updated by Teemu Luukkonen VISMA ‎21-03-2019 14:46 )

Keskuteluja pystyy onneksi peukuttamaan, mutta ideoiden kommentit ovat vieläkin tästä toiminnosta pimeänä Hymiö Surullinen Työn alla kuitenkin....

Moikka Kirsi,

Näyttääpi siltä, että minä elin väärässä "illuusiossa", kun luulin että ideoiden vastausten peukuttaminen on ollut aiemmin mahdollista. Tämä ei kuitenkaan ole totuus, koska alusta ei ole tätä toimintoa koskaan tukenut. Kaikkien muiden sisältötyyppien vastauksia voi peukuttaa, mutta ei ideoiden. Joten tällä hetkellä hommat pelaa kuten on suunniteltu. 

No ompa tympeää. Ehkä kannattaa miettiä, voisiko ideoiden kommentteja myös peukuttaa.

Tähän oli alustan toimittajalla näkemys, että halutaan ideoissa peukut vain itse idealle. Noh, itse näen tämän asian ehkä vähän toiselta kantilta, mutta on heilläkin pointtinsa. Mutta tällä hetkellä se ei tosiaan ainakaan ole mahdollista.