peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR *

Miksi en pääse lisäämään alaisilleni aktiviteetteja esim. sairaspoissaoloja? Mielestäni olen ennen päässyt lisäämään. En myöskään pääse muokkaamaan käyttöoikeuksia - edes omiani!!!

Miksi en pääse lisäämään alaisilleni aktiviteetteja? Esim. lomat/sairasupoissaolot jne. Aikaisemmin olen sen päässyt tekemään. En myöskään pääse muokkaamaan käyttöoikeuksia muutenkaan!!! Mistä johtuu?

Terveisin

Kirsi Nyholm

3 VASTAUSTA

Re: Miksi en pääse lisäämään alaisilleni aktiviteetteja esim. sairaspoissaoloja? Mielestäni olen ennen päässyt lisäämään. En myöskään pääse muokkaamaan käyttöoikeuksia - edes omiani!!!

Hei Kirsi,

kiitos viestistäsi!

Toiselle henkilölle pitäisi pystyä normaalisti lisäämään poissaolo Uusi - Aktiviteetti-valikon kautta. Kokeiletko ensin kirjautua uudelleen Severaan ja testaatko lisäystä tämän jälkeen uudelleen. Jos tämä ei korjannut ongelmaa, kerrotko tarkemmin saatko lisäysvaiheessa virheilmoituksen vai millä tavalla tuo ei onnistu?

Omiin käyttöoikeuksiin liittyen omien käyttöoikeuksien muutos ei ole mahdollista. Muutoksen voi tehdä toinen käyttäjä, jolla on tarvittavat käyttöoikeudet tätä varten.

CONTRIBUTOR *

Re: Miksi en pääse lisäämään alaisilleni aktiviteetteja esim. sairaspoissaoloja? Mielestäni olen ennen päässyt lisäämään. En myöskään pääse muokkaamaan käyttöoikeuksia - edes omiani!!!

Asia ok, en keksinyt tuota kautta, yritin mennä “Uusi tuntikirjaus” valikon kautta ja otin poissaolopäivän ja alareunan aktiviteetti –kohta oli tyhjä.

Mutta siis onnistui tuota kautta.

Eli siis pitääkö minun pyytää jotakin alaistani muuttamaan omia käyttöoikeuksiani, kun minulla ei ole esimiestä? Miksi?

Meillä on kyllä kaikilla pääkäyttäjäoikeudet, mikä ei ole varmaankaan tarkoituksen mukaista, mutta sitten muuttui tuo tuntikirjausosio, niin etteivät tytöt pystyneet tekemään kaikkea tarvittavaa... En tosin ennätä paneutua tuohon nyt mutta joskus saattaa olla tarvetta vähän muokkailla oikeuksia ja näkymiä.

t: Kirsi

Kirsi Nyholm

Kirsin Konttori Oy

Vartiotie 5, 45100 KOUVOLA

Puh. 040-586 7676

kirsi@kirsinkonttori.fi

From: juha.kaksonen@visma.com

Sent: Thursday, January 26, 2017 12:52 PM

To: Kirsi Nyholm

Subject: Vs: - Re: Miksi en pääse lisäämään alaisilleni aktiviteetteja esim. sairaspoissaoloja? Mielestäni olen ennen päässyt lisäämään. En myöskään pääse muokkaamaan käyttöoikeuksia - edes omiani!!!

Visma Solutions Community

reply from Juha Kaksonen in Severa - View the full discussion

Hei Kirsi,

kiitos ilmoituksesta ja hienoa, että aktiviteettien lisäys onnistui tuota kautta.

Käyttöoikeuksiin liittyen järjestelmään kirjautuneen käyttäjän (oman) käyttöoikeustason muokkaaminen ei onnistu tietoturvasyistä. Käyttöoikeuden voi sinulle muokata toinen pääkäyttäjä teidän yrityksessä. Ole meihin yhteydessä, kun sinulla on aikaa niin katsotaan käyttöoikeusasiat kuntoon.

Mukavaa päivänjatkoa!