peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR *

Virheellinen liukuma ja tuntikirjaus

Jostain syystä minulle oli tullut Severaan tuntikirjaus maanantailta 1.5 vaikken ollut töissä, ja kirjaus oli sama mitä olin laittanut 19.4. Miten näin on voinut käydä ja miten sen saa korjattua? Liukumaa on nyt 7,5h liikaa.

1 VASTAUS

Re: Virheellinen liukuma ja tuntikirjaus

Hei Jasmine,

kiitos yhteydenotostasi!

Severan tuntikirjauslomakkeella on toiminto, joka mahdollistaa viimeisimmän tallennetun työpäivän kirjausten kopioinnin toiselle päivälle. Onko mahdollista, että olisit tehnyt tuntikirjaukset ensin päivämäärällä 19.4. ja sen jälkeen tarkastellut kalenteria päivämäärän 1.5. kohdalla ja epähuomiossa kopioinut tuntikirjaukset sieltä?

Jotta saat liukuman ja tuntikirjaukset täsmäämään, tulee jo hyväksytyt tuntikirjaukset muuttaa ensin tarkastamaton-tilaan:

1. Valitse Uusi - Raportti - Tuntilista
  2. Valitse Päiväys-kriteeriin Valitut päivät ja aseta sekä alku- että loppupäivämääräksi 1.5.2017
  3. Valitse uusi kriteeri Henkilö ja valitse Minä
  4. Tee haku
  5. Varmista, että kaikki virheellisesti hyväksytyt rivit ovat valittuna ja valitse Hyväksy tunteja -alasvetovalikosta uudeksi tilaksi Tarkastamaton
  6. Päivitä ja vahvista muutos

Muutoksen jälkeen pääset poistamaan tuntikirjaukset Uusi - Tuntikirjaus-näkymässä siirtymällä päivämäärälle 1.5.