Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Favoritter

av Anonymous

Hei!

Skulle ønske man kunne f.eks., merke artikkel/emne/spørsmål&svar man finner interessante her som en favoritt. På min side eller noe. Jeg synes jeg skriver ut og skriver ut, og alt ligger i en bunke. Noen andre som evt har andre løsninger?

1 SVAR 1

av Helga Marie Auran

Hei Marianne,

Takk for godt innspill! Vi er i en prosess med å gjøre et større løft av Visma Community og dette er en av de punktene vi ser på om vi kan få løst.

Det du kan gjøre i dagens løsning er  å lagre ulike artikler/emner/spørsmål&svar som favoritt i nettleseren din og lage deg en "Communitygruppe" med favoritter. Da vil det bli enklere for deg å finne tilbake.

Det er litt ulikt hvordan du gjør dette i ulike nettlesere. Om du eller andre medlemmer i Community er usikre på hvordan dette gjøres så kan jeg legge ut en forklaring. Legg gjerne da informasjon om hvilken nettleser du/dere bruker iom at det er noe ulikt hvordan det fungerer.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"