Mine områder
Hjelp
Mone Nielsen
CHAMPION ***

Reklamasjon på Faktura fra Visma Software AS

av Mone Nielsen
På fakturaene fra visma, står det en link nederst. det oppfordres til å bruke denne ved reklamasjon, men problemet er at den http-adressen fungerer ikke? i tillegg synes jeg "nye" Community er helt håpløs å finne frem i.. så har ikke klart å finne noen annen måte enn å legge det inn her.
1 SVAR 1

av Helga Marie Auran

Hei @Mone Nielsen

 

Beklager at linkene her feiler, ved reklamasjon på faktura kan du sende en e-post til faktura@visma.no.

 

Det er ikke alle lenker som har blitt fanget opp ved overgang til nytt Community, men vi rydder fortløpende.

Ellers finner du ofte stilte spørsmål om faktura her på nytt Community.

 

Når det gjelder bruk av nytt Community så ligger det en liten video her som kan være nyttig å se. Ellers vil vi jobbe kontinuerlig fremover for å forbedre nye community i samarbeid med kundene våre. Kommer gjerne ut til deg iløpet av høsten for å se på bruken din av Community om du har mulighet til å sette av en liten time. Kontakter deg på e-post om dette.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"