Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Svartider

av Anonymous

Svartidene er generelt alt for dårlige rund baut.

 

Jeg har vært trofast visma kunde i 17 år og ser at svartider på alle fronter bare blir dårligere. Jeg lurer på hvordan Visma kan ha standardekst på ofte stilte spørsmål som sier "Det er dessverre lang behandlingstid til oss for øyeblikket"

 

Eksempel: Jeg sendte inn en supportsak på import av reiseregninger til lønn, og fikk svar etter 8 dager.

 

Det er for dårlig, og jeg lurer på hvilke tiltak visma har tenkt å gjøre

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen

 

Er det noe du savnet svar på ovenfor her?

Eller misforsto jeg deg?

 

Mvh

Hans Kristian Erstad

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

ok og takk for svar.

Akkurat på denne har jeg ikke dårlig tid, så da plager jeg ikke deg, men avventer og ser hvor mange uker det tar før det kommer noe svar.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Trond, og takk for din tilbakemelding.

 

Først og fremst beklager vi at ventetidene ikke er tilfredsstillende.

Dette er noe vi jobber med kontinuerlig, og det jobbes lange dager, for å bistå alle som har behov for hjelp ifm årsavslutningen og etterfølger av dette.

Vi har som mål om å ha så korte ventetider som mulig, og like fullt så skal man få kvalitativt gode svar når man kommer i kontakt med oss. Selv om det ene ikke nødvendigvis skulle måtte forringe det andre.

Ettersom det har vært, og fortsatt er travelt, anbefaler vi at man legger igjen nummeret sitt i tilbakering (så kan man jo bruke tiden på mer fornuftige ting i stedet). Man beholder da sin plass i køen. 

Det er også mulig å finne mange gode tips på vårt Community der vi prøver å legge ut det som treffer mange av våre kunder fortløpende.

Vi ser at køene blir kortere dag for dag, og forhåpentligvis er vi snart på "normalen" igjen. Du kan gjerne kontakte meg på hans.kristian.erstad@visma.com hvis du har andre ting jeg kan hjelpe deg med.

 

Mvh

Hans Kristian Erstad

Manager Huldt & Lillevik Support

Visma Software AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"