Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Spør eksperten
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Siste nytt

Hei Konto 3300 er en inntaktskonto, og denne fører du til debet, da vil den komme som minus på avgiftsoppgaven. Post 1 og 2 i den nye avgiftsoppgaven er bare to summeringsfelter fra resten av oppgaven. Med vennlig hilsen Visma Mamut As Jørn Karlsen
Hei dette blir 2 mnd, men går over 3 mnd. Så her vile jeg ha periodisert kostanden på 2 mnd. og da må du velge om du vil ha kostanden i des-16 og jan-17. Eller i jan og feb 17. Med vennlig hilsen Visma Mamut AS Jørn Karlsen
Ok, takk for svar. Det var det jeg gjorde og de kontoene jeg lette etter kom ikke opp i den listen. Tar det med teknisk. Linda
Hei Karina Ja den av disse kontoene du har MVa kode Import mva skal føres til debet, og den av disse kontoene du ikke har MVa kode på skal til kredit. Med vennlig hilsen Visma Mamut AS Jørn Karlsen
Hei Lillianne Du har kun fradrag for MVa på telefon regningen for firmabruk og ikke de private samtalene. Beskattning av telefon har ikke noe med MVA fradraget å gjøre. Med vennlig hilsen Visma Mamut AS Jørn Karlsen