- Marker tråd som ny
- Marker tråd som læst
- Fastgør denne Tråd for den nuværende bruger
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Udskriftsvenlig side
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
- Indberet stødende indhold
Hvordan kommer jeg ind i log in modul og opretter brugere - der er ingen link i højre side som vejledning beskriver ? er der et direkte link ?
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej
Jeg sende log in til ny bruger og når jeg følger ovenstående link kommer jeg bare til min egen profil og kan ikke oprette nogen log in derfra.
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Sussie
Du kan kun oprette adgang til nye brugere, hvis du er administrator i Login Modulet. Hvis du skal have administrator adgang, kan du oprette en sag til os via Customer Universe, så kan vi give dig adgang. Har du en kollega, der allerede er administrator, kan du også bede vedkommende om at hjælpe dig.
Hvis jeg har misforstået din kommentar, vil jeg bede dig om at uddybe det i en sag via Customer Universe.
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Mie
Jeg vil gerne have administrator adgang til login modul også. Hvor finder jeg Customer Universe?
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Mie
Jeg vil gerne have administrator adgang til login modul også. Hvor finder jeg Customer Universe?
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej LKL
Link til Login modulet er HER
Ellers så finder du linket under relevant link på "forsiden" som her er Drifts- og Release information.
Du refere til en vejledning hvor i det står. Du må meget gerne notere her vilen vejl. det er så vi kan rette den så der er mere præsist formuleret.
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Jesper
Tak for hjælpen 🙂
Nedenstående vejledning, via linket i har sat ind i vejledningen kommer man ind på en side hvor der ikke kan vælges noget i højre side som i skriver.
Opret brugere i Login Modul og Visma HR - Visma Community
Man skal åbenbart ind og vælge produkt Vismaløn først, og herefter kommer der noget op i højre side 🙂 synes ikke det fremgår tydeligt nok i vejledningen.